۱۰۷۴۶۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چنگیز: مهاجمان استقلال باید ترک عادت کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم مهاجمان استقلال به سبک گلزنی در فصل پیش عادت کرده‌اند که یک بازیساز توپ را مهیا کند و آن‌ها گل بزنند.

خبرورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم مهاجمان استقلال به سبک گلزنی در فصل پیش عادت کرده‌اند که یک بازیساز توپ را مهیا کند و آنها گل بزنند.

عبدالعلی چنگیز درباره عدم گلزنی مهاجمان استقلال و دلایل آن با ما همکلام شد.

اوضاع استقلال در لیگ بیستم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آنچه در نگاه اول متوجه آن می‌شویم، این است که استقلال در بحث نتیجه‌گیری نسبت به فصول گذشته شرایط خیلی بهتری دارد و توانسته در بحث جمع‌آوری امتیازات بهتر از سال‌های گذشته عمل کند. ما در دوره‌های قبلی می‌دیدیم که استقلال نیم‌فصل‌های اول را در بدشرایطی به پایان می‌برد و هرچه در نیم‌فصل دوم خوب کار می‌کرد، تاوان نتایج ضعیف نیم‌فصل اولش را می‌داد.

در نگاه دوم این تیم را چطور می‌بینید؟

قطعاً این استقلال با این مهره‌هایی که در اختیار دارد، باید بهتر از اینها نتیجه بگیرد و البته به قول هواداران زیباتر بازی کند ولی در فوتبال مدرن و روز دنیا این بحث‌ها در وهله چندم اهمیت است و تیم‌هایی را به لحاظ کار تاکتیکی مطلوب توصیف می‌کنند که اول گل نخورند و یا کم بخورند و در وهله بعد بتوانند امتیازات را جمع‌آوری کنند. الان استقلال با تیم صدر جدول فقط ۲ امتیاز فاصله دارد و این یعنی با یک برد می‌تواند به صدر برسد. پس نمی‌توان گفت استقلال روند بدی را طی می‌کند.

ولی مهاجمان این تیم فقط یک گل زده‌اند.

استقلال تا اینجا فقط ۷ گل به ثمر رسانده که توانسته با همین گل‌ها هم خودش را در نزدیکی صدر جدول نگه دارد. درباره مهاجمان هم باید گفت قبل از اینکه به مشکل روحی خود بازیکنان بپردازیم، باید به موضوع نبود یک بازیساز اشاره کنیم که البته قبل‌تر در صحبت با خبرورزشی به آن اشاره کرده‌ام. هر زمان بازیساز در تیم نباشد مانند این است که سرآشپز در آشپزخانه غیبت کرده باشد. سرانجام غذا درست می‌شود ولی قطعاً آن مزه و کیفیت همیشگی را نخواهد داشت. الان هم استقلال برنده می‌شود یا در خانه حریف مساوی می‌گیرد ولی بازی‌هایش دلنشین نیستند.

راهکاری دارد؟

یا باید یک بازیساز در سطح علی کریمی آورد یا روش گلزنی را تغییر داد. فکر می‌کنم مهاجمان استقلال به سبک گلزنی در فصل پیش عادت کرده‌اند که یک بازیساز توپ را مهیا کند و آنها گل بزنند. برای همین مهاجمان باید کمی بیشتر تلاش کنند تا خودشان را در موقعیت گلزنی قرار بدهند. با این روش و زدن یکی، دو گل موتور گلزنی استقلال راه می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج