۱۰۷۴۸۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خبر مصلحی درباره عامل ترور شهید فخری‌زاده

وزیر سابق اطلاعات می گوید: عامل وابسته به رژیم صهیونسیتی ترور شهید فخری زاده ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج شده بود.

فارس نوشت: وزیر سابق اطلاعات می گوید: عامل وابسته به رژیم صهیونسیتی ترور شهید فخری زاده ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی سلمان فارسی اندیشه اظهار کرد: در خصوص شهادت شهید فخری زاده عامل ترور وابسته به رژیم صهیونیستی عملیات ترور را طراحی می‌کند و ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: در خصوص ترور شهید فخری زاده برخی فقط نقاط ضعف موضوع را دیدند اما باید ببینیم که چرا دشمن به دنبال ترور فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها است و این دلیلی جز قدرتمندی انقلاب اسلامی ندارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در شخصیت‌های انقلاب با قرار دادن افراد نفوذی و جاسوس بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ بنده به عنوان وزیر اطلاعات به سراغ شخصیت‌های انقلابی رفتم که به رغم محرز شدن حمایت آمریکا از فتنه و فرد مورد نظر سکوت کرده بودند و با سند و مدرک برایشان دخالت آمریکا در فتنه را شرح می‌دادم که وابستگی‌هایی مستند از سوی آن‌ها به ایالات متحده و دشمنان وجود داشت.

مصلحی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن بر روی شخصیت‌های اصلی نظام ادامه داد: آیت الله منتظری شخصی بود که پیش از انقلاب بیشترین زندان و شکنجه را دیده بود و پس از انقلاب تا جایگاه قائم مقام امام (ره) بالا رفته بود اما شخصی به نام سید مهدی هاشمی را در کنار او قرار دادند.

وی اضافه کرد: تیم مهدی هاشمی که عوامل و زیرمجموعه CIA آمریکا هستند هنوز در داخل و خارج کشور علیه انقلاب فعالیت می‌کنند و با قرار دادن این فرد در کنار وی، قائم مقام امام در مقابل امام قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج