جاباما
۱۰۷۴۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیازمند در ژانویه لژیونر می‌شود؟

یک سایت لهستانی از علاقه تیم راکو چستو که در رده دوم لیگ برتر این کشور قرار دارد، خبر داده و از علاقه مدیران این تیم به جذب پیام نیازمند در ژانویه می‌گوید.

ورزش سه: طبق ادعای "سایت Przegląd Sportowy " پیام نیازمند یکی از اهداف تیم راکو چستو به شمار می‌رود، ولی این وب‌سایت در شروع گزارش خود تاکید می‌کند که جذب این دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران که یکی از بهترین گلرهای آسیا است، آسان نخواهد بود.

در بخشی از این گزارش که وب‌سایت اسپورت‌ دی‌ال به نقل از وب‌سایت دیگر کشور لهستان کار کرده، آمده است:« تیم راکو که پائیر فوق العاده ای را سپری کرده، از ۱۴ بازی صاحب ۸ پیروزی، ۲ شکست و ۴ تساوی شده و با یک امتیاز اختلاف نسبت به لژیا ورشو که ۲۹ امتیازی است، با ۲۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. آنها همچنین یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را با ۱۵ گل خورده در اختیار دارند، اما همچنان به دنبال این هستند تا یک دروازه بان را برای بهتر شدن فضای رقابت به ترکیب تیم خود اضافه کنند.»

وب‌سایت لهستانی سپس به شرایط پست دروازه بان در تیم دارکو چستو اشاره دارد و نوشته است:« جیکوب زومسکی و برانیسلاو پیندروج نیز البته در ترکیب این تیم حضور دارند که گلرهای خوبی در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند. با این حال مسئولان باشگاه دارکو به دنبال افزایش رقابت در تیمشان هستند و پیام نیازمند یکی از بازیکنانی است که برای این منظور زیر نظر دارند.»

در ادامه این گزارش توضیحاتی در مورد گلر ملی پوش سپاهان و رکورد او در لیگ ایران ارائه شده و ضمن اینکه او به عنوان بهترین گلر لیگ برتر ایران معرفی شده، این گزارش اینطور ادامه پیدا کرده است:

« البته نام این دروازه‌بان برای خیلی از اروپایی ها چندان آشنا نیست، اما او گلری شناخته شده در آسیا است.پیام نیازمند بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران است؛ او همچنین رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن در تایخ فوتبال ایران را با ۹۴۰ دقیقه به نام خود زده است. در اکتبر نیازمند اولین بازی ملی خود را در پیروزی ۲ بر ۱ مقابل ازبکستان تجربه کرد و عکس‌العمل‌هایش و توانایی او در بازی با پا، مورد تحسین قرار گرفت و مخاطبان آن مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.

نیازمند در ژانویه لژیونر می‌شود؟

بخش پایانی گزارش با اشاره به اینکه پیام نیازمند و تیم راکو چستو انتخاب‌های خاص و متفاوت خودشان را پیش رو دارند، به احتمال نهایی شدن این خرید پرداخته است:« آیا این انتقال سرانجام خواهد گرفت؟ این سوالی است که هنوز جوابی برای آن نمی توان پیدا کرد. راکو چستو آنطور که شنیده‌های ما می‌گویند، همین حالا هم دوست دارد که این دروازه بان را در اختیار داشته باشد، اما اینکه آنها بتوانند خواسته‌های باشگاه سپاهان را برآورده کنند، شک برانگیز خواهد بود.»

قرارداد این بازیکن در تاریخ 30 ژوئن خاتمه پیدا خواهد کرد و بنابراین این دروازه بان در تابستان به صورت بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود؛ اما سوال این است که آیا باشگاه راکو چستو و مسئولانش تا آن زمان برای این دروزاه بان صبر خواهند کرد یا خیر؟ شاید هم آنها در مورد انتقال این بازیکن به صورت قرضی و 6 ماهه با باشگاه سپاهان توافق کنند و این دروازه بان را در ژانویه به خدمت بگیرند؟

این گزارش اینطور خاتمه پیدا کرده است:« اما چیزی که در حال حاضر مشخص است، اینکه هم پیام نیازمند و هم باشگاه دارکو چستو انتخاب های متفاوت خودشان را دارند. به عنوان مثال پیام نیازمند پیش تر مورد توجه یک تیم پرتغالی بود، و در سوی دیگر تیم دارکو چستو شرایط بازار چک را برای خرید یک دروازه‌بان بررسی می کرد.»

پیام نیازمند در ابتدای لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و از زمان حضورش به خوبی توانسته خلا بزرگی که در این تیم طی لیگ‌های پانزدهم تا هفدهم ایجاد شده بود را از بین ببرد و در تمامی بازی های رسمی این تیم حاضر بوده است. نیازمند که در ابتدا با قراردادی 2 ساله به سپاهان پیوسته بود، در ابتدای لیگ نوزدهم قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و در تابستان سال 2020 قراردادش با باشگاه سپاهان خاتمه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است پیام نیازمند در پایان لیگ نوزدهم قرار بود به لیگ پرتغال منتقل شود، ولی ویروس کرونا و بحرانی که در شرایط اقتصادی باشگاه‌های پرتغالی و به طور کلی باشگاه های فوتبال در سراسر دنیا ایجاد شد، مانع لژیونر شدن پیام نیازمند شدند.

حالا باید صبر کرد و دید که آیا باشگاه لهستانی دارکو چستو موفق به جذب این بازیکن در ژانویه یا در تابستان خواهد شد یا مسیر لژیونر شدن پیام نیازمند که یکی از اهداف اصلی او در مسیر حرفه‌ای او به شمار می‌رود، از کشور دیگری گذر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج