جاباما
۱۰۷۵۰۷۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

علوی گرگانی: نزول کمر مردم را شکسته است

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید با انتقاد از بالابودن سودهای بانکی و آنچه که آن را "رباخواری و نزول" نامید، گفت: این سودها کمر مردم را شکسته و از رییس قوه قضاییه می‌خواهیم برای رفع این مشکل ورود پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید با انتقاد از بالابودن سودهای بانکی و آنچه که آن را "رباخواری و نزول" نامید، گفت: این سودها کمر مردم را شکسته و از رییس قوه قضاییه می‌خواهیم برای رفع این مشکل ورود پیدا کند.

این مرجع در دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان استان با وی، گفت که در دوره ریاست حجت اسلام و المسلمین رئیسی، موضوع مهریه بهتر شده است.

علوی گرگانی افزود: موضوع رباخواری و نزول در کشور و درصدهای بالای وام ها کمر مردم را شکسته است مردم به ما نامه هایی می زنند و درخواست کمک دارند.

وی بیان کرد: گرفتن جریمه دیرکرد بانک ها باید رفع شود چون سبب مشکل های زیادی برای مردم شده است برخی از مردم در پرداخت دیرکرد وام با مشکل هایی مواجه هستند که باید به آنها فرصت داده شود.

این مرجع تقلید عنوان کرد: از رئیس قوه قضاییه که با حضور خود در مسند ریاست قوه قضاییه خدمات خوبی ارائه داده است تشکر می کنم و آرزوی من توفیق ایشان است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه ای از سوره مائده تصریح کرد: خداوند می فرمایید اگر به دستورهای ما گوش دهید ما شما را کمک کرده و اجر و پاداش عظیمی می دهیم.

در ابتدای این دیدار نیز دادستان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام هایی که انجام شد هیچ زندانی به دلیل مشکل پرداخت مهریه در زندان های قم نداریم، همچنین سعی شده تعداد زندانیان جرائم مالی کاهش پیدا کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج