۱۰۷۵۱۳۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گادوین منشا: دنبال مساوی نیستیم

مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر سیرجان گفت: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی هم دارد، قطعاً دیدار سختی است، ولی ما هم گل‌گهر هستیم و قصد داریم نشان بدهیم اتفاقی صدرنشین نشده‌ایم.

خبرورزشی: مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر سیرجان گفت: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی هم دارد، قطعاً دیدار سختی است ولی ما هم گل‌گهر هستیم و قصد داریم نشان بدهیم اتفاقی صدرنشین نشده‌ایم.

دیدار گل‌گهر سیرجان با استقلال یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم و شاید این فصل باشد. گل‌گهر که امیر قلعه‌نویی را دارد، بازیکنانی مثل گادوین منشا، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور و محسن کریمی را هم در ترکیب دارد تا از این تیم به عنوان شعبه دوم استقلال یاد کنند. گرچه از بین جمع بالا سهرابیان به دلیل محرومیت در دیدار امروز غایب است، اما بدون شک دوئل گادین منشا مهاجم ۹ گله گل‌گهر با مدافعان استقلال و رشید مظاهری بسیار دیدنی خواهد بود. به همین دلیل دقایقی با این مهاجم نیجریه‌ای همکلام شدیم و حرف‌های او را در زیر می‌خوانید.

به ثمر رساندن ۹ گل در ۸ بازی آمار جالبی برای یک مهاجم است.

برای یک مهاجم بالاترین لذت، گلزنی است و من هم وظیفه خودم را انجام می‌دهم. من کار تیمی دیگران را کامل می‌کنم و خوشحالم که تیم گل‌گهر هم موفق می‌شود.

در این فصل شاهد یک منشای متحول شده هستیم؟

درست است، ولی در همین خبرورزشی گفتم که در گل‌گهر برخلاف پرسپولیس و استقلال آرامش دارم. در مجموعه گل‌گهر راحت هستم و با تمرکز بالا در میدان حاضر می‌شوم.

ظاهراً گل‌گهر برای این فصل برنامه خاصی دارد و قصد دارد بالای جدول باشد و سهمیه آسیا را کسب کند؟

خب ما فعلاً هفته به هفته جلو می‌رویم و با بردهایی که به دست می‌آوریم، قصد داریم جایگاه فعلی جدول را از دست ندهیم. در واقع اولین هدف ما حفظ صدرنشینی است. قصد نداریم توقعات را بالا ببریم ولی تثبیت این جایگاه هم کار سختی است که باید انجام دهیم.

امروز با استقلال بازی دارید، این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنی؟

استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی هم دارد، قطعاً دیدار سختی است ولی ما هم گل‌گهر هستیم و قصد داریم نشان بدهیم اتفاقی صدرنشین نشده‌ایم. فکر می‌کنم یک دیدار جذاب و زیبا را شاهد باشیم چراکه ما و استقلالی‌ها به دنبال مساوی نیستیم.

مقابل استقلال گلزنی کنی، چه شادی گلی انجام می‌دهی؟

در مورد شادی گل تصمیمی نگرفته‌ام و واقعاً نمی‌دانم. البته گلزنی کنم شادی معمولی انجام می‌دهم، مگر اینکه فضای آن موقع فرق داشته باشد یا نمی‌دانم اتفاق خاصی قبلش رخ دهد. اما در کل گفتم فعلاً مثل همیشه شادی می‌کنم.

امسال قصد داری آقای گل شوی؟

اول موفقیت تیمی مهم است ولی هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود. من هم دوست دارم آقای گل شوم و البته گل‌گهر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      برگرد پرسپولیس منشا

    • بدون نام

      شما از استقلال شکست می خورین برین خدا روشکر کنید دیباته نیست وگرنه زوج دیباته و قایدی دخل همه را می آورد اوزش زو مطهری وقایدی است دخل شمابا زوج قایدی مطهری استقلال شما را میبرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج