جاباما
۱۰۷۵۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: خاطراتمان زنده شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مجتبی حسینی برای نفت مسجد سلیمان خیلی زحمت کشیده و با دست بسته، امکانات ضعیف و بودجه معمولی تیم آبرومندی را ساخته است.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مجتبی حسینی برای نفت مسجد سلیمان خیلی زحمت کشیده و با دست بسته، امکانات ضعیف و بودجه معمولی تیم آبرومندی را ساخته است.

مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: سال قبل خاطرات خیلی خوبی در این شهر داشتیم و خاطراتمان زنده شد. خیلی خوشحالیم که توانستیم بازی خوبی را توام با نتیجه اراده بدهیم. توانستیم سه امتیاز حیاتی را به دست بیاوریم. تیم مسجد سلیمان هم خیلی خوب جنگید. کیفیت زمین طوری بود که نمی‌شد زیبا بازی کرد اما ما موقعیت های بهتری نسبت به حریف داشتیم.

وی ادامه داد: مجتبی حسینی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و با دست بسته، امکانات ضعیف و بودجه معمولی تیم آبرومندی را ساخته است. به او خداقوت می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم که برای گرفتن این سه امتیاز خیلی تلاش کردند. به آن‌ها خسته نباشید می گویم. امیدوارم در آینده هم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی پیکان در مورد داوری این مسابقه گفت: کرمانشاهی از داوران با تجربه و با کیفیت ما است. او در جریان بازی کاملا مسلط بود. تاثیری در نتیجه نداشت و قضاوت خوبی را انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج