۱۰۷۵۲۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرخابی‌ها آماده ورود به بازار سرمایه

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ورود به بازار سرمایه مراحل پایانی کار را پشت سر می‌گذارند.

ورزش‌سه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرخابی‌های پایتخت در چهار سال اخیر، از جهت ساماندهی، شفاف‌سازی و مستندسازی اموال و دارایی‌ها، بهترین دوران خود را پشت سرگذاشته‌اند، اظهار داشت: با وجود این شرایط پرسپولیس توانست بدهی یک و نیم میلیون یورویی برانکو و دستیارانش و استقلال هم بخش قابل توجهی از بدهی‌های خارجی و داخلی را پرداخت کنند و منابع اداره خود را نیز تامین نمودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیش از ۲ برابر بدهی‌هایشان صاحب سرمایه هستند، شرایط دو باشگاه را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه عمده مسائل سرخابی‌های پایتخت بخصوص برای ورود به بازار سرمایه شفاف‌سازی شده است. اسناد مالکیت دو مجموعه شهید مرغوبکار و کمپ حجازی اخذ و به نام استقلال ثبت و اسناد مالکیت دو مجموعه درفشی‌فر و شهدای گمنام صادر و به نام پرسپولیس شده است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت ورود باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه گفت: هر دو باشگاه دارای اسپانسرهای توانمند و معتبر بوده که منابع مالی مورد نیاز را تامین می‌نمایند. مراحل تهیه گزارش‌ها و اسناد مختلف برای ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه در مراحل پایانی است.

سلطانی‌فر با اثر بخش خواندن برگزاری مجامع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این مجامع، مدارک و گزارش‌های مالی مورد بررسی قرار گرفته و در اولین فرصت در شورای پذیرش بررسی و مجوزهای لازم اخذ خواهد شد. از همراهی همکارانم در مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مسوولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان حسابرسی و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای ورود به بازار سرمایه تشکر می‌کنم و امیدوارم این همگرایی منجر به نتیجه مطلوب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج