جاباما
۱۰۷۵۴۲۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تیم حقوقی برای پرسپولیس از نانِ شب واجب‌تر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا چه زمانی باید تیم از این پرونده‌ها و سوءمدیریت‌ها ضربه بخورد. در این شرایط بهره‌گیری از یک تیم حقوقی خبره از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا چه زمانی باید تیم از این پرونده‌ها و سوءمدیریت‌ها ضربه بخورد. در این شرایط بهره‌گیری از یک تیم حقوقی خبره از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است.

حمید درخشان روز پنجشنبه با اشاره به تساوی پرسپولیس برابر نساجی در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به خاطر شرایط زمین چمن نمی‌توان در مورد بحث فنی در این دیدار صحبت کرد اما نساجی از تیم‌های خوب لیگ است. در مورد این بازی فقط می‌توانم بگویم که همین که بازیکنان سالم از آن زمین بیرون آمدند جای شکر دارد.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس پس از فینال آسیا دچار افت شده است، افزود: تنها یک بازی از فینال آسیا گذشته و با یک مسابقه آن هم در شرایط ورزشگاه وطنی و زمین چمن بد نمی‌توان پرسپولیس را سنجید. به طور حتم پرسپولیس از این بازی با قدرت به لیگ باز خواهد گشت. در زمین وطنی بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا مانند رئال مادرید هم نمی‌توانستند کار فنی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید نگاه رو به جلو داشته باشد و فینال لیگ قهرمانان را فراموش کند. باید تمام تمرکز تیم دیگر روی قهرمانی و جمع‌آوری امتیازات در لیگ باشد و از همین هفته‌ها گام محکم برای قهرمانی در لیگ برداشته شود.

وی در خصوص شکایت ماریو بودیمیر و پرداخت غرامت حدود ۱۵ میلیاردی به وی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران قبلی نه تنها کارایی نداشتند، بلکه باری هم روی دوش باشگاه گذاشتند. واقعا دیگر با این شکایت‌ها فوتبال ما مورد تمسخر قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد باید از خیر فوتبال بازی کردن بگذریم. واقعا کلافه شدیم. هرگاه تیم رنگ آرامش به خود می‌گیرد یک پرونده دیگر می‌آید. ما از شنیدن این خبرها کلافه شدیم.

درخشان با اشاره به لزوم به‌کارگیری از وکلای خوب گفت: مگر می‌شود باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس یک تیم حقوقی خوب نداشته باشد تا از حق این تیم دفاع کند؟ افرادی که به عنوان معاون حقوقی در پرسپولیس کار می‌کنند و در کنار این تیم نامشان مطرح می‌شود، بگویند که تاکنون در چه پرونده‌ای توانستیم پیروز شویم؟ پرونده برانکو؟ آل کثیر؟ کدام؟ واقعا دیگر بس است. فوتبال ما تا الان از این موضوع ضربه خورده است. چرا این قراردادها که می‌بندند توسط یک حقوقدان بررسی نمی‌شود تا پرسپولیس اینگونه ضربه نخورد؟

وی گفت: این مسائل روی تیم هم تاثیر منفی خواهد داشت. امیدوارم که این مشکلات حل شود تا پرسپولیس دیگر با این چالش‌های پیش پا افتاده درگیر نباشد و ضربه نخورد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ امسال گفت: پرسپولیس نشان داده از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و امسال هم قهرمان خواهد شد. امیدوارم این مسائل هم برطرف شود تا ذهن کادر فنی و بازیکنان درگیر مسائل فرعی نشود زیرا این مشکلات شایسته تیم بزرگ پرسپولیس و نایب قهرمان آسیا نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی رحیمی

      عالی

    • بدون نام

      دم گرم طلای پرس پلیس مرد حقگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج