۱۰۷۵۴۴۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بازیگر سرشناس: سالم زندگی کنید

آنتونی هاپکینز بازیگر سرشناس در آستانه سال نو و سالگرد ۸۳ سالگی‌اش از جوانان خواست سالم زندگی کنند و امیدوار باشند.

مهر نوشت: آنتونی هاپکینز بازیگر سرشناس در آستانه سال نو و سالگرد ۸۳ سالگی‌اش از جوانان خواست سالم زندگی کنند و امیدوار باشند.

در حالیکه تنها یک روز تا آغاز سال ۲۰۲۱ باقی مانده، آنتونی هاپکینز در ویدیویی که تا به حال صدها هزار بار به اشتراک گذاشته شده پیامی از امید و مقاومت برای تمام افرادی فرستاد که سال سختی را پشت سر گذاشتند.

بازیگر سرشناس: سالم زندگی کنید

این بازیگر برنده جایزه اسکار یک پیام ویدیویی یک دقیقه‌ای در حساب توییتر خود قرار داد که مناسبت آن ۴۵ سال پاک بودن و اجتناب از مصرف مشروبات الکلی بود.

این ستاره فیلم و تلویزیون در ابتدا اقرار کرد که سال ۲۰۲۰ برای بسیاری از مردم سراسر جهان سال بسیار سختی بود، اما بعد از زندگی خود گفت تا نشان دهد انسان‌ها می‌توانند دوام بیاورند.

او گفت: «۴۵ سال پیش در چنین روزی، به من تلنگری وارد شد. داشتم به سمت فاجعه پیش می‌رفتم و تا سر حد مرگ مشروب می‌خوردم. اما بعد پیغامی کوچک در ذهنم دریافت کردم که می‌گفت می‌خواهی زنده بمانی یا بمیری؟ من می‌خواستم زنده بمانم.»

هاپکینز اضافه کرد که همین حالا هم روزهایی دارد که سخت‌تر از روزهای دیگر هستند و بعضی مواقع با شک مواجه می شود، اما تاکید کرد که انسان قابلیت قوی ماندن را دارد.

او گفت: «امروز همان فردایی است که دیروز خیلی نگرانش بودید. شما جوانان باید خودتان را حفظ کنید. تسلیم نشوید، به مبارزه ادامه دهید، شجاع باشید و بدانید نیروهای قدرتمند به کمک شما خواهند آمد.»

این بازیگر که پنج‌شنبه ۸۳ ساله می‌شود، پیغام خود را با تبریک گفتن سال نو به پایان برد و ابراز امیدواری کرد ۲۰۲۱ سالی بهتر برای همه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الناز

      لایک

    • چراغ شب

      چگونه سالم زندگی کنیم با مرغ هورمونی و گوشت برزیلیو ماست پالم دارو برنج هندی و مواد نگهدارنده و روغن پالمدار و غذاهای تراریخته که سوغات وزارت بهداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج