جاباما
۱۰۷۵۴۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس به دنبال رکورد دست‌نیافتنی است

مهاجم اسبق تیم ملی و سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تمام قدرت خود را معطوف به لیگ برتر کرده است و می‌خواهد رکورد خارق‌العاده و دست نیافتنی دیگری را در فوتبال ایران برجای بگذارد.

خبرگزاری ایرنا: مهاجم اسبق تیم ملی و سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تمام قدرت خود را معطوف به لیگ برتر کرده‌ است و می‌خواهد رکورد خارق‌العاده و دست نیافتنی دیگری را در فوتبال ایران برجای بگذارد.

«ناصر محمدخانی» مهاجم ‌سال‌های دور پرسپولیس درباره پرسپولیس و شرایط این روزهایش می‌گوید به پرسپولیس گل‌محمدی امیدواری زیادی دارم و این تیم را در لیگ بیستم همچنان مدعی اول و اصلی قهرمانی می‌دانم.

او می‌گوید: پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا حالا تمام قدرت خود را معطوف به لیگ برتر کرده‌ است و می‌خواهد رکورد دست نیافتنی دیگری را در فوتبال ایران برجای بگذارد. آنچه در زیر می‌خوانید متن گفت‌وگوی ایرنا با این پیشکسوت فوتبال است:

پرسپولیس دو امتیاز مهم را در قائمشهر از دست داد.

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران بار فنی زیادی نداشت چرا که کیفیت چمن ورزشگاه نامطلوب بود و در آن زمان نمی‌شد فوتبال خوب و قابل پسند را به اجرا گذاشت. برای من به عنوان یک بیننده پرسش بزرگی مطرح شد.

چه پرسشی؟

اینکه چرا سطح اول فوتبال ایران باید در این شرایط برگزار شود؟ واقعا برای فوتبال ما که نام حرفه‌ای را یدک می‌کشد، زیبننده نیست که در زمینی که شباهت زیادی به موکت داشت و پر از آب بود، بازی‌های لیگ برگزار شود.

این اتفاقات در فوتبال ایران کاملا طبیعی است؟

باید چاره‌ای اندیشیده شود. باید امکانات و زیر ساخت‌های لازم فراهم شود. از یک جایی باید آغاز کنیم و فدراسیون فوتبال می‌تواند در این راه نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا کند. آنها باید پیش از شروع فصل امکانات و تجهیزات‌ تیم‌ها را بازدید کنند و وقتی تیمی نمی‌تواند شرایط لازم را داشته باشد از آنها بخواهند تا این بستر را فراهم کنند. این اتفاقات باعث می‌شود فوتبال کیفیت لازم را نداشته باشد. همین الان به امکانات تیم‌های حاشیه نشین خلیج فارس نگاهی بیندازید. این تیم‌ها هر کدام چندین زمین تمرین با کیفیت عالی را در اختیار دارند اما در فوتبال ایران تیم‌ها با مشکل زمین تمرین روبرو هستند. هفته گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دیدار پایانی را با اولسان کره‌جنوبی برگزار کرد و دیدید که چه طور کشور قطر ورزشگاه جام جهانی را با امکانات عالی افتتاح کرد. آیا نباید هر شهر ما یک ورزشگاه استاندارد داشته باشد؟

اگر این مسائل را کنار بگذاریم خیلی‌ها بر این باور هستند که پرسپولیس نسبت به فصل گذشته افت کرده است، آیا این موضوع را قبول دارید؟

پرسپولیس تیم خوبی دارد، بازیکنان و مربیان توانمندی در این تیم حضور دارند. آنها فوتبالیست‌های قابلی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. به طور حتم این پرسپولیس اگر برخی اشکالات خود را برطرف کند می‌تواند باز هم مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این مشکلات چیست؟

پرسپولیس باید اقتدار بیشتری در زمین مسابقه داشته باشد. باید در هر بازی برای مهاجمان فرصت‌های گل بیشتری در نظر گرفته شود. باید خط هافبک این تیم در فضاسازی و خلق موقعیت بیشتر تلاش کنند. این تیم در ایجاد موقعیت هم مشکل دارد.

بشار رسن نیز از پرسپولیس رفت؟

او مهره تاثیرگذار و هافبک طراح پرسپولیس بود که در این چند فصل که برای قرمزپوشان به میدان رفت نمایش‌های قابل قبولی را به اجرا گذاشت. پرسپولیس به طور حتم در بازی‌های آینده نبود این بازیکن را احساس خواهد کرد.

جای خالی این بازیکن را چطور باید پر کرد؟

گل‌محمدی و دستیارانش کار سختی را پیش رو خواهند داشت و باید هر طور شده با نفراتی که در حال حاضر حضور دارند این کمبود را پر کنند. بشار بازیکنی بود که فضا را می‌شناخت و تکنیکی خوبی داشت و می‌توانست در حملات نقش مهمی را ایفا کند و پاس گل بدهد.

این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ امسال می‌دانید.

حتما این اتفاق خواهد افتاد، پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا حالا تمام قدرت خود را معطوف به لیگ برتر کرده‌ است و می‌خواهد رکورد خارق‌العاده دیگری را در فوتبال ایران برجای بگذارد. آنها می‌خواهند اولین تیمی باشند که پنج قهرمانی پیاپی را به دست می‌آورد. آنها کار سختی برای تحقق این امر پیش رو دارند اما این تیم پرسپولیس است و ثابت کرده‌ می‌تواند هر کار بزرگی را انجام دهد.

در این راه چه رقیبانی پیش روی پرسپولیس خواهند بود؟

اگر پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی بدانیم تیم‌های سپاهان، استقلال و حتی گل‌گهر سیرجان می‌توانند رقیبان جدی پرسپولیس در این مسیر سخت باشند.

یک هفته از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد؟

هنوز هم یاد اتفاقات این بازی می‌افتم ناراحت و عصبانی می‌شوم، پرسپولیس در این بازی شایسته پیروزی و قهرمانی آسیا بود اما به اشتباهات خودش باخت. ای کاش این جدال با آن اشتباهات سهوی با شکست قرمزپوشان خاتمه پیدا نمی‌کرد. من امیدوارم پرسپولیسی‌ها با درس گرفتن از اشتباهات این مسابقه تلاش کنند تا در آینده این جام را که به هواداران بدهکار هستند را به دست آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج