۱۰۷۵۶۹۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حمید درخشان: پرسپولیس نیاز به تغییر دارد

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به نقاط ضعف این تیم در بازی با ذوب آهن گفت: پرسپولیس در این مسابقه بی برنامه حمله می‌کرد و سیستم فنی تیم باید مورد بازبینی قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به نقاط ضعف این تیم در بازی با ذوب آهن گفت: پرسپولیس در این مسابقه بی برنامه حمله می‌کرد و سیستم فنی تیم باید مورد بازبینی قرار بگیرد.

حمید درخشان در خصوص تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این بازی دقایق متفاوتی را از لحاظ فنی و تاکتیکی برای هر دو تیم رقم زد. انتظار از پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست. پرسپولیس باید فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند و به بازی‌های لیگ برتر ایران برگردد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما پرسپولیس نسبت به گذشته بی‌برنامه‌تر حمله می‌کرد؛ این موضوع نشان می‌دهد که دچار ضعف تاکتیکی شده و باید سیستم فنی این تیم باید از سوی مربیانش مورد بازبینی قرار گیرد.

وی درباره عدم موفقیت مهاجمان این تیم در امر گلزنی تصریح کرد: مشکل پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن، تنها به خط حمله برنمی‌گردد؛ این تیم دچار ضعف در بازی‌سازی است و باید تاکتیک مناسب‌تری را در نظر بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تأثیر منفی جدایی بشار رسن از این تیم تأکید کرد: او بازیکن خیلی خوبی بود اما دلیل نمی‌شود که همه چیز را فدایش کرد. پرسپولیس هرگز نباید متکی به فرد باشد. این تیم زمانی می‌تواند به خودنمایی خود ادامه دهد که در قالب کار گروهی نتیجه بگیرد. هرگز نمی‌توان مشکلات فنی را محدود به رفتن یک بازیکن خاص کرد. تمام بازیکنان فعلی پرسپولیس قابلیت‌های فنی زیادی دارند و می‌توانند با تمرکز بیشتر، نتایج موفقیت‌آمیز قبلی خود را کسب کنند.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست داد؛ این تیم باید هر چه سریع‌تر به برد برسد که ذهن بازیکنانش خراب نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      سلطان بوتاکس اسطوره پیروزی

      پاسخ ها

      • بهروز

        پرسپولیس انقدر اسطوره داره که کسی به حمید درخشان فکر نمیکنه. شما چند تا اسطوره دارید. ..

    • بدون نام

      شمایی که به درخشان طعنه می‌زنید زمانی که در میادین با تکنیک بالایش جولان میداد شما کجا بودید اگر سن کم دارید وجوجواید از پدر ومادران بپرسید که در تبم ملی جوانان چه می‌کرد بند همیشه طرفدارپاس تهران بودم پاس به پرسپولیس گل زد با درخشش حمید استیلی اما درخشان یک تنه تیم اش رو از شکست نجات داد بازنشسته فرهنگی راستی چرا برای یک بار هم شده ارسالی ام در معرض قضاوت نمیزارید مگر این مدیر یت _____موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج