جاباما
۱۰۷۵۷۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نامه «اون» به شهروندان کره شمالی

رهبر کره شمالی سال نوی میلادی را با نوشتن یک نامه برای شهروندان این کشور و بازدید از مقبره پدر و پدربزرگش آغاز کرد اما نشانه‌ای از اینکه وی می‌خواهد همانند سال‌های گذشته برای سال جدید میلادی سخنرانی کند، وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: رهبر کره شمالی سال نوی میلادی را با نوشتن یک نامه برای شهروندان این کشور و بازدید از مقبره پدر و پدربزرگش آغاز کرد اما نشانه‌ای از اینکه وی می‌خواهد همانند سال‌های گذشته برای سال جدید میلادی سخنرانی کند، وجود ندارد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی پیشتر بابت ناکامی در تحقق وعده‌های بهبود اقتصادی و زندگی سخت مردم کشورش در نتیجه تحریم‌های بین‌المللی و اقدامات سخت با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، عذرخواهی کرده بود.

بر اساس گزارش شبکه خبری کی.سی.ان.ای، کیم جونگ اون در این نامه برای ملتش نوشت: در سال جدید نیز سخت تلاش خواهم کرد تا دوره جدیدی را که آرمان‌ها و خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد زودتر به ارمغان آورم.

گفته می‌شود که کره شمالی هیچ موردی از ابتلای قطعی به کرونا ویروس را گزارش نگرده اگرچه مقام‌ها در کره جنوبی و آمریکا می‌گویند چنین چیزی بعید است.

اقتصاد کره شمالی نیز بابت بسته شدن مرزها از سوی دولت این کشور و همچنین سایر اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شدت متزلزل شده است.

رسانه دولتی کره شمالی همچنین تصاویری از مردم این کشور را با ماسک بر صورت نشان داد که در کنسرت و مراسم آتش بازی برای سال نوی میلادی در میدان مرکزی پیونگ یانگ پنجشنبه شب حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج