جاباما
۱۰۷۵۷۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ساعت هوشمند، مصرف آب را کنترل می‌کند

یک شرکت تجاری از تولید ساعتی هوشمند به نام پلیکو خبر داده که با استفاده از آن می‌توان میزان مصرف آب در منزل را مدیریت کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس: این ساعت توسط استارت اپی در کالیفرنیا به نام ناج سیستمز تولید شده و دارای یک حسگر، یک باتری، یک منتقل کننده داده نصب شده بر روی حسگر، یک نمایشگر و یک اپلیکیشن سازگار با اندروید و آی او اس است.

ساعت هوشمند، مصرف آب را کنترل می‌کند

کاربران با اتصال حسگر این دستگاه به کنتور آب از طریق یک بند یکپارچه و خاص می‌توانند از آن استفاده کنند. حسگر اطلاعات مصرف آب را به نمایشگر منتقل می‌کند و این داده‌ها با استفاده از شبکه وای - فای منزل به سرویس کلود شرکت سازنده منتقل شده و تجزیه و تحلیل می‌شوند.

در نهایت اپلیکیشن ساعت هوشمند مذکور نتیجه نهایی را نمایش می‌دهد. شرکت سازنده مدعی است این روش دقت بالایی دارد و الگوریتم‌های مورد استفاده در آن برای بررسی میزان مصرف آب تمامی اطلاعات مربوط به این موضوع را با دقت بررسی و جمع بندی می‌کنند.

از این سیستم می‌توان برای کشف موارد نشت آب هم استفاده کرد تا کاربران بتوانند برای حل این مشکل اقدام کنند. ارائه اطلاعات مصرف آب به تفکیک روز، هفته و ماه نیز مزیت دیگر استفاده از این ساعت هوشمند است. قیمت این محصول ۲۵۰ دلار است و البته باید ماهانه ۵ دلار هزینه اشتراک نیز پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج