جاباما
۱۰۷۵۸۴۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

پیگیری یارانه ۱۲۰هزارتومانی توسط قالیباف

رئیس مجلس در راستای نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی و پیگیری واریز یارانه ۱۲۰ هزار تومانی که مجلس مصوب کرده بود، شب گذشته در منطقه ۱۲ شهرداری تهران با برخی اهالی محله امام زاده یحیی گفت وگو کرد.

ایسنا: رئیس مجلس در راستای نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی و پیگیری واریز یارانه ۱۲۰ هزار تومانی که مجلس مصوب کرده بود، شب گذشته در منطقه ۱۲ شهرداری تهران با برخی اهالی محله امام زاده یحیی گفت وگو کرد.

محمد باقر قالیباف در این نظارت میدانی با حضور در منازل برخی اهالی محله امام زاده یحیی که از اقشار بدون درآمد و آسیب پذیر هستند، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

پیگیری یارانه ۱۲۰هزارتومانی توسط قالیباف

بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی، از جمله موضوعاتی که رئیس مجلس در این نظارت میدانی در تهران پیگیری کرد، واریز یارانه ۱۲۰ هزار تومانی مصوب مجلس بود که در بهره مندی از این کمک‌ها پاسخ این خانواده‌ها منفی بود.

در این بازدید میدانی خانواده هایی که در این محله زندگی می کنند و برخی از آن‌ها حتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند، به قالیباف اعلام کردند که فقط یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت می‌کنند و نه تنها یارانه ۱۲۰ هزار تومانی اخیر که مصوبه مجلس است بلکه حتی یارانه معیشتی که سال گذشته و پس از افزایش قیمت بنزین بنا بود به خانواده های ایرانی پرداخت شوند را نیز دریافت نمی‌کنند.

از جمله زن و شوهر مسن یا زن سرپرست خانوار از کار افتاده و نیز خانواده های دیگری که به نظر می‌رسد تنها ممر درآمد و زندگی آن‌ها یارانه های پرداختی است اما به رئیس مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس گفتند که دولت فقط یارانه ۴۵ هزار و پانصد تومانی را برای شان واریز می کند و در این بین اقساط وام یک میلیون تومانی مربوط به شرایط کرونایی نیز از این یارانه کسر می‌شود.

در پایان این نظارت میدانی، قالیباف تاکید کرد که باید این مسأله بررسی شود و مشخص شود که چه تعداد از افراد مشمول و به چه دلیل دچار این مشکل هستند و مجلس شورای اسلامی این اتفاق و عدم پرداخت یارانه ۱۲۰ هزار تومانی به مردمی که این مصوبه برای بهره‌مندی آن‌ها تصویب شده است را پیگیری خواهد کرد.

رییس مجلس در پایان تصریح کرد: دلیل اینکه همیشه تاکید می شود باید امور را از نزدیک و تا آخرین مرحله پیگیری کرد همین است تا اشکالات کار مشخص شود بنابراین هیچگاه نمی شود به گزارش های ارسالی بسنده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه می دانیم ‌که دورغ می گوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج