۱۰۷۵۹۶۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آقای گل‌محمدی! باور کن بشار رفت

باید به گل‌محمدی یادآوری کرد که بشار درست یا غلط رفته و حالا بازیکن القطر محسوب می‌شود، نه پرسپولیس. هوادار پرسپولیس هم نمی‌پذیرد که یک مربی مدام اسم یک بازیکن را بیاورد و این مسئله قطعاً روی سایر بازیکنان پرسپولیس هم تأثیر می‌گذارد.

خبرورزشی: باید به گل‌محمدی یادآوری کرد که بشار درست یا غلط رفته و حالا بازیکن القطر محسوب می‌شود، نه پرسپولیس. هوادار پرسپولیس هم نمی‌پذیرد که یک مربی مدام اسم یک بازیکن را بیاورد و این مسئله قطعاً روی سایر بازیکنان پرسپولیس هم تأثیر می‌گذارد.

پرسپولیس در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن این پتانسیل را داشت که حداقل دو گل دیگر به خصوص در دقایق پایانی بخورد. در واقع نیمه مربیان را پرسپولیس و گل‌محمدی باختند و بد هم باختند. درست مثل استقلال که در نیمه دوم بازی با گل‌گهر فقط یک گلر داشت!

گل‌محمدی هنوز از ماجرای جدایی بشار دلخور است و نکته اینکه مدام این مسئله را تکرار می‌کند، صرف‌نظر از اینکه این مسئله روحیه بقیه هافبک‌های پرسپولیس را خراب می‌کند (مثلاً امیری گفته این‌قدر با اسم بشار استرس وارد نکنید) باید به گل‌محمدی یادآوری کرد که بشار درست یا غلط رفته و حالا بازیکن القطر محسوب می‌شود، نه پرسپولیس. هوادار پرسپولیس هم نمی‌پذیرد که یک مربی مدام اسم یک بازیکن را بیاورد و این مسئله قطعاً روی سایر بازیکنان پرسپولیس هم تأثیر می‌گذارد.

نکته دیگر اینکه گل‌محمدی گفته بود من خبر نداشتم باشگاه با بشار برای جدایی توافق کرده که با عرض معذرت این حرف هم قابل‌باور نیست. چطور می‌شود خبرورزشی یک ماه قبل از فینال آسیا با قاطعیت نوشت بشار رسن می‌رود اما یحیی نمی‌دانست؟ چطور می‌شود سرمربی تیم از توافق مهم بازیکن با باشگاه خبر نداشته باشد و رسانه‌ها خبر داشته باشند؟ اصلاً مگر بشار ویدئویی منتشر نکرد که بوی جدایی می‌داد؟

تیم گل‌محمدی که با شایستگی تمام به فینال آسیا رسید و حتی در فینال هم می‌توانست قهرمان شود، مقابل ذوب‌آهن ضعف‌های زیادی داشت. ضعف‌هایی که به خود یحیی برمی‌گردد و او باید تا بازی با سپاهان و استقلال این ضعف‌ها را برطرف کند. گل‌محمدی مربی باهوشی است اما سر ماجرای جدایی بشار اشتباه بزرگی را مرتکب شده و عجیب اینکه این اشتباه را ادامه می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب، باور داریم که بشار رفت کی به جاش اومد؟ کجای دنیا تیمی که به فینال آسیا رفته باشه اینگونه رفتار میشه؟ قابل توجه مدیریت محترم پرسپولیس.

    • محمد علی

      والله قسم حرف دل ما هواداران پرسپولیس را نوشته‌ای خدا پدر مادر نویسنده را بیامرزد ای والله داری

    • بدون نام

      آقای گلمحمدی با تمام احترامی که برای شما قائل هستم اما باید بگویم شما تنها مربی لیگی هستین که موفق شدین بازیکنهای مورد علاقه خودتان را جذب نمایید مثل پهلوان حامد لک میلاد سرلک آل کثیر مهدیخانی آقایی پس رفتن یک بازیکن را بهانه نکنیدلطفا

    • علی

      بیست و پنج سال دارم بازیهای پرسپولیس نگاه میکنم پرسپولیس هر وقت تو ورزشگاه آزادی بازی رو از چپ به راست شروع کرده نتیجه نگرفته ای کاش یکی این به کادر فنی برسونه

    • بدون نام

      بشار نرفته پشت دره

    • محمد علی

      والله قسم خدا پدر نویسنده را بیامرزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج