جاباما
۱۰۷۶۰۴۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خواب دیدیم که بی‌خیال ریاستِ فدراسیون شدید

سال هاست با انتخاباتی شدن فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت‌های استان ها، سرنوشت همه چیز از پیش مشخص شده و همین روسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می‌زنند.

خبرورزشی: سال هاست با انتخاباتی شدن فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استان ها، سرنوشت همه چیز از پیش مشخص شده و همین روسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می زنند.

ماجرای توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکتی که گفته می شود حدود ۲ میلیون یورو طلبکار است نشان می دهد مدیران سابق فدراسیون، هم در انتخاب سرمربی تیم ملی کارنامه فاجعه بار داشتند و هم در زمینه پرداخت پول او، فوتبال ایران را با یک چالش بزرگ مواجه ساختند.

بی تردید بخش اعظم مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است؛ یعنی نه تنها مدیران قبلی که تیم فعلی هم در بخش های مختلف، قادر به ایجاد تغییرات نیست. سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل او هنوز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است قبل از پایان سال جدید برگزار شود سخنی نگفته اند اما سوال این است آیا آنها خود را شایسته ریاست در فدراسیون فوتبال می دانند؟

فرض کنید هر کدام آنها در انتخابات پیروز شوند؛ در این صورت آیا مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شرکت شستا پرداخت می شود، تیم ملی عاقبت به خیر می شود، مربیان و بازیکنان به آرامش نسبی می رسند و فوتبال ایران مرحله ای جدید از تاریخ پیدایش خود را تجربه خواهد کرد؟

سال هاست با انتخاباتی شدن فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استان ها، سرنوشت همه چیز از پیش مشخص شده و همین روسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می زنند اما تا امروز حتی یک مدیر پیدا نشده که صادقانه بگوید ما برای اداره این فوتبال پرمشکل آفریده نشده ایم و اگر می توانستیم فوتبال کشور را بچرخانیم، این ورزش به چنین حال و روز اسفباری دچار نمی شد!

کاش مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که به احتمال فراوان کاندیدای اصلی ریاست در انتخابات هستند برای یک لحظه با خودشان خلوت می کردند و این بار نه به خاطر منافع فردی که برای سرنوشت و آینده فوتبال کشور از افرادی که همه می دانیم شایستگی ریاست در فدراسیون فوتبال را دارند دعوت می کردند تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند و روسای هیئت های استان ها نیز دیگر همانند سابق در ائتلافی از پیش مشخص شده به یک کاندیدای خاص رای نمی دادند!

می دانیم این خواب شیرین هرگز تعبیر نخواهد شد اما آرزو حتی برای ما که از شر و شور جوانی عبور کرده ایم عیب نیست...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان مسئلا اینا برن کی قرار بیاد جاشون همشون عین همن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسئلا؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای زنوزی که تا الان هم تا حد ممکن آبروی فدراسیون رو خریده رو بیارند و فوتبال ایران یه دل خوشی ببینه

      پاسخ ها

      • ع.م

        زنوزی ؟؟ آبرو ؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج