جاباما
۱۰۷۶۳۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تناقض بزرگ در انتخابات فدراسیون فوتبال

معاون توسعه وزارت ورزش‌و جوانان با بیان این‌که روند شکایت شستا از فدراسیون فوتبال متوقف شده، گفت: «مذاکراتی انجام شد تا فدراسیون بتواند در چند ماه آینده مطالبات شستا را پرداخت کند.»

روزنامه خراسان: معاون توسعه وزارت ورزش‌و جوانان با بیان این‌که روند شکایت شستا از فدراسیون فوتبال متوقف شده، گفت: «مذاکراتی انجام شد تا فدراسیون بتواند در چند ماه آینده مطالبات شستا را پرداخت کند.» مهدی علی‌نژاد دیروز در جمع خبرنگاران در‌خصوص روند شکایت از فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: «موضوع روشن است و شکایت شستا به‌خاطر ۲‌ میلیون یورویی است که برای پرداخت به ویلموتس در اختیار فدراسیون قرار داده‌. صحبت‌هایی انجام پذیرفت و روند شکایت فعلا متوقف شده تا فدراسیون بتواند در چند ماه آینده بدهی را پرداخت کند.»

وی افزود: «اکنون فدراسیون ۱۶‌میلیارد تومان را پرداخت کرده اما این‌که بدهی ریالی یا به صورت یورو پرداخت شود، موضوعی بود که موجب شد تا شستا کار را از طریق مراجع قضایی پیگیری کند.» علی‌نژاد در‌خصوص روند خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت، عنوان کرد: «روز چهارشنبه مجمع پرسپولیس را داشتیم که صورت‌های مالی به تصویب رسید و حسابرسی شد.

در چند روز آینده با همکاری باشگاه اقدامات لازم برای پذیرش باشگاه در فرابورس انجام می‌شود و از آنجا به بعد کار از طریق سازمان خصوص‌سازی و فرابورس انجام می‌شود‌.» وی در‌خصوص این‌که ساختمان پرسپولیس نیز از سوی شستا توقیف شده‌، توضیح داد: «سند ساختمان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به نام فدراسیون است و شستا دنبال اسنادی بوده که برای فدراسیون باشد.

اکنون نگرانی در این‌خصوص وجود ندارد.» ‌علی‌نژاد در‌مورد حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: «طبق تاکید فیفا و براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون فوتبال نهاد عمومی غیردولتی است و بازنشسته‌ها نمی‌‌توانند برای ریاست و پست‌های اجرایی که شغل محسوب می‌شود ثبت‌نام کنند. اما برای هیئت‌رئیسه که پاره‌وقت بوده و شغل نیست، مانعی وجود ندارد.»

با وجود اظهارات معاون‌وزیر برای منع قانونی حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال توضیحاتی به خراسان می‌دهد و به‌نوعی ادعای علی‌نژاد را رد می‌کند. کفاشیان می‌گوید: «در رابطه با مطلب یکی از خبرگزاری‌ها درباره اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال ماده ۳۳‌ که عنوان کرده بود، من فکر می‌کنم اگر اساسنامه جدیدی تدوین شده و‌ این محدودیت را ایجاد کرده که یک فرد نمی‌تواند بیش از ۳ دوره متوالی یا متناوب رئیس فدراسیو‌ن یا عضو هیئت‌رئیسه شود، برای بعد از تصویب اساس‌نامه جدید است‌ چرا‌که وقتی قانون جدیدی وضع می‌شود عطف ما به‌سبق نمی‌شود و راجع به گذشته نمی‌‌تواند تصمیم بگیرد.

در‌واقع بعد ‌از‌‌ تصویب اساسنامه جدید اگر کسی می‌خواهد می‌تواند بیاید اما بیش از ۳ دوره نباید باشد. بنابراین من و آقای تاج هم مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نداریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج