۱۰۷۶۳۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ برتر به خانه تکواندو بازمی‌گردد

مسئولان سازمان لیگ تکواندو در حال بررسی پیشنهاد برخی تیم‌ها برای تغییر محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر می‌باشند.

خبرگزاری مهر: مسئولان سازمان لیگ تکواندو در حال بررسی پیشنهاد برخی تیم ها برای تغییر محل برگزاری رقابتهای لیگ برتر می باشند.

بر اساس تصمیم و برنامه ریزی سازمان لیگ و به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مجموعه فرهیختگان دانشگاه آزاد به دلیل در اختیار داشتن سالن و امکانات اسکان برای میزبانی از دور مقدماتی انتخاب شده و قرار بود که تیم‌های شرکت کننده به مدت چهار روز در این محل حضور داشته باشند.

در این بین وجود برخی مشکلات از جمله دوری مسیر، سردی هوا و نبود امکانات لازم برای کاهش وزن تکواندوکاران از جمله سونا، باعث شده تا مسئولان سازمان لیگ به درخواست برخی تیم‌ها به دنبال تغییر محل برای میزبانی از این مسابقات باشند. بر همین اساس سالن خانه تکواندو برای میزبانی از این رقابتها انتخاب شده و تیم‌ها نیز در یک هتل که شرایط مناسبی داشته باشد، به صورت مستقل قرنطینه خواهند شد.

به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ به خوبی ورود کرده و تصمیم درستی برای رفاه تیم‌های شرکت کننده و در نتیجه بالا رفتن کیفیت فنی این مسابقات خواهند گرفت.

تغییر در برنامه لیگ برتر تکواندو

با انصراف نایب قهرمان فصل قبل رقابتهای لیگ برتر، برنامه دور مقدماتی این مسابقات در گروه یک دستخوش تغییر شد. روز گذشته پاس ناجا که فصل گذشته روی سکوی نایب قهرمانی رقابتهای لیگ برتر ایستاده بود به دلیل مشکلات مالی از حضور در این رقابتها برای فصل جدید انصراف داد.

با انصراف این تیم، تعداد تیم‌های حاضر در گروه یک به چهار تیم کاهش یافت تا برنامه این گروه نیز تغییر کند. طبق برنامه جدید تیم‌ها یک روز دیرتر وارد محل برگزاری مسابقات می‌شوند. به عبارتی زمان ورود و انجام تست کرونا از سه شنبه ۱۶ دیماه به چهارشنبه ۱۷ دیماه تغییر کرده و روز پنجشنبه ۱۸ دیماه وزنکشی تیم‌ها صورت می‌گیرد و هر سه بازی تیم‌ها نیز جمعه ۱۹ دیماه خواهد شد.

برنامه بازی‌های گروه یک نیز بدون تغییر و تنها با حذف تیم مس کرمان از جدول اجرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج