۱۰۷۶۶۱۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

افشای مکالمه ترامپ با مقام ایالتی جورجیا

فایلی صوتی از مکالمه رئیس جمهوری آمریکا با یک مقام ارشد ایالت جورجیا منتشر شده است که در جریان آن دونالد ترامپ خواستار کشف بیش از ۱۱ هزار رای به سود خود می شود.

برترین‌ها: فایلی صوتی از مکالمه رئیس جمهوری آمریکا با یک مقام ارشد ایالت جورجیا منتشر شده است که در جریان آن دونالد ترامپ خواستار کشف بیش از ۱۱ هزار رای به سود خود می شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به این فایل صوتی که در ابتدا روز یکشنبه از سوی روزنامه «واشنگتن پست» منتشر شد دسترسی پیدا کرده است. در این فایل صوتی صدای رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده شنیده می شود که با تکرار ادعاهای خود مبنی بر وقوع «تقلب» در جریان رای گیری از برد رفنسپرگر، وزیر امور داخلی ایالت جورجیا می خواهد تا ۱۱ هزار و ۷۸۰ رای با نام او «پیدا» کند.

افشای مکالمه ترامپ با مقام ایالتی جورجیا

فایل صوتی از مکالمه رئیس جمهوری کنونی آمریکا با مسئول برگزاری انتخابات در ایالت جورجیا در حالی منتشر می شود که کنگره ایالات متحده قرار است روز چهارشنبه جلسه ای برای تائید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دهد. شماری از اعضای جمهوریخواه کنگره از جمله بیش از ۱۰ سناتور این حزب اعلام کرده اند که در جلسه روز چهارشنبه به نتیجه انتخابات اعتراض خواهند کرد.

کاخ سفید، دفتر وزیر امور داخلی ایالت جورجیا و کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ تاکنون به انتشار فایل صوتی از مکالمه رئیس جمهوری آمریکا با برد رفنسپرگر واکنشی نشان نداده اند. با این حال وزیر امور داخلی ایالت جورجیا روز یکشنبه با انتشار توئیتی نوشت: «جسارتا رئیس جمهوری ترامپ آنچه شما می گویید درست نیست. حقیقت مشخص خواهد شد.»

تنش بین دونالد ترامپ و مقام های ایالتی جورجیا در حالی با وجود گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه دارد که همه مقام های کلیدی این ایالت از جمله فرماندار و وزیر امور داخلی از حزب جمهوریخواه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در این کشور همه چیز غرق در کثافت است و ترامپ ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج