۱۰۷۶۶۶۳
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نحسی حضور در لیگ ستارگان؛ قتلگاهِ قطر

قرار نیست کیفیت حضور شجاع خلیل‌زاده را در الریان، صرفا با همین گل به‌خودی بیرون پا و استثنایی او در بازی با السیلیه بسنجیم، اما حقیقت آن است که به‌نظر می‌رسد حضور در لیگ ستارگان قطر برای پرسپولیسی‌ها به‌شدت «نحس» است.

روزنامه همشهری: قرار نیست کیفیت حضور شجاع خلیل‌زاده را در الریان، صرفا با همین گل به‌خودی بیرون پا و استثنایی او در بازی با السیلیه بسنجیم، اما حقیقت آن است که به‌نظر می‌رسد حضور در لیگ ستارگان قطر برای پرسپولیسی‌ها به‌شدت «نحس» است. استقلالی‌ها اینطور نیستند؛ مثلا الان علی کریمی در القطر گل کرده، پژمان منتظری سال‌هاست بی‌دغدغه آنجا پول در می‌آورد، امید ابراهیمی هم همین شرایط را دارد و ابدا هم حرفی از بازگشت‌شان نیست، اما لیگ قطر انگار قتلگاه سرخ‌هاست. فقط یک مرور کوتاه روی کم و کیف حضور پرسپولیسی‌ها در لیگ ستارگان کافی است تا دقیقا پی ببرید در مورد چه چیزی حرف می‌زنیم.

محمد نوری؛ حسرت تاریخی

پیش از آغاز لیگ پانزدهم از پرسپولیس جدا شد و به المسیمر پیوست. این تیم آنقدر ضعیف بود که نوری بلافاصله آنجا کاپیتان شد! مسیمر تقریبا همه بازی‌ها را باخت و سقوط کرد. از آن سو قطار پرسپولیس تازه با برانکو راه افتاده بود. بعدتر نوری هر چقدر ابراز علاقه کرد به این تیم برگردد، خواسته‌اش اجابت نشد. بهترین بازیکن بدترین نسل پرسپولیس، در قطر قربانی شد و فرصت اوج گرفتن با تیم محبوبش را از دست داد.

سروش رفیعی؛ خسران بی‌جبران

یکی از بازیکنانی بود که در اوج نیاز پرسپولیس این تیم را رها کرد و به الخور پیوست؛ یک تیم ضعیف دیگر در قطر که کیسه بوکس باشگاه‌های بزرگ‌تر بود. سروش گفت تنها هدفش پول در آوردن بوده است. پول در آورد، اما خیلی چیزها را از دست داد. او آنجا به‌شدت تحت انتقاد کادرفنی الخور و یکی، دو نشریه ورزشی قطر بود. بعد از بازگشت از لیگ ستارگان هم دیگر هیچ‌وقت کیفیت فنی رفیعی مثل قبل نشد.

جلال حسینی؛ تاوان سنگین

ابتدای لیگ چهاردهم از تمدید قرارداد با پرسپولیس علی دایی سر باز زد و راهی الاهلی شد، اما خیلی زود احساس پشیمانی کرد. حتی بین ۲ نیم‌فصل هم پیغام داد که حاضر است به پرسپولیس برگردد. ابتدای لیگ پانزدهم با نژادفلاح توافق کرد و عکس انداخت، اما برانکو به دلایلی که هرگز روشن نشد این خرید را وتو کرد. در نتیجه شاداب‌ترین تیم دوران برانکو به‌خاطر ضعف دفاعی و تفاضل گل بد قهرمانی لیگ پانزدهم را از دست داد، جلال هم یک سال در نفت تهران انتظار کشید تا وصال دوباره محقق شود.

مهرداد پولادی، نفرین‌شده

در پرسپولیس به اوج شهرت و محبوبیت رسید و در جام‌جهانی فیکس تیم ملی شد، اما ناگهان سر از الشحانیه در آورد. وضع او اما از همه آدم‌های این فهرست بدتر شد؛ چرا که برای پولادی مسئله فرار از خدمت و سرپیچی از قبول مجازات پیش آمد. این بازیکن بعد از ۶ سال هنوز به ایران برنگشته و آینده حرفه‌ای و شخصی‌اش روشن نیست.

رامین رضاییان؛ ستاره دیپورتی

در ماجرای پیوستن به ریزه‌اسپور، رابطه او و برانکو به‌شدت خراب شد و حتی بازگشت سفارشی این بازیکن به پرسپولیس هم افاقه نکرد. برانکو در نخستین فرصت عذر رامین را خواست. او یک دوره ناموفق را در استنده بلژیک پشت سر گذاشت و پس از آن به الشحانیه و الدوحیل قطر پیوست. نیمکت‌نشینی و بعد قرض داده شدن رضاییان به السیلیه به وضوح از افت فنی او حکایت دارد. در همین شرایط رامین از تیم ملی هم کنار گذاشته شده و شاهد دعوت از مهدی شیری است!

مهدی ترابی؛ غیرقابل باور

امسال به شکل شبانه و مخفیانه، جوری که اصلا پسندیده نبود قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و راهی العربی شد. ستاره بی‌چون و چرای لیگ نوزدهم فوتبال ایران، هنوز برای العربی یک گل هم نزده و روزی نیست که یکی از کارشناسان فوتبال این کشور علیه او موضع نگیرد. ترابی گاهی در این تیم طعم نیمکت‌نشینی را هم چشیده است.

شجاع خلیل‌زاده؛ خیلی زود برمی‌گردی

داستان او، بوسه‌اش بر نشان الریان و حالا هم کیفیت بحث‌برانگیز نمایش‌هایش حسن ختام این گزارش است. همه می‌دانند که شجاع خلیل‌زاده تابستان بعد یا کمی بعدتر دوباره به پرسپولیس باز خواهد گشت. باز قصه تکراری ابراز ندامت، باز هواداری که می‌بخشد و باز داستان بوسیدن لوگوی قرمزها! لیگ قطر برای همه پرسپولیسی‌های یاغی فقط پول داشته؛ همین و بس.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگی هافکرمیکنن همجاایرانه که داورابازیوواسشون درمیارن

    • بدون نام

      مشخصه نویسنده لنگیه و یک حسرت خاصی تو قلمش وجود داره!!!!

    • subasa ozara

      لیست کاملا لنگی که فقط دنبل پولن و بس...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی بازیکنای شما همشون در راه رضای خدا تیمتونو ول میکنن ،،

      • سعید سرخ

        در جواب کاربر subasa azara خیلی خوب اومدی کاربر بدون نام که گفتی بازیکنای شما برای رضای خدا رفتن قطر
        آره اونا که برا پول نرفتن اسدقلالیا بازیکنانشون همینجوری اصلا بدون هیچ هدفی رفتند
        خخخخ

    • بدون نام

      کاش اینا که تیم رو توی این مواقع حساس که پرسپولیس بهشون نیاز داره تنها میزارن و میرن دنبال پول دیگه هیچوقت برنگردن به تیم.
      بازم صد رحمت ودرود به شرف بشار رسن که تا فینال آسیا همراهی کرد انشاالله هرجا که هست موفق و پیروز باشه.

      پاسخ ها

      • عرفان

        آره واقعا

    • شکوهی

      سلام پولادی در مس کرمان چهره شد به تیم ملی دعوت شده پرسپولیس با چک قلابی شیرینی اورا گرفت و سزایش همین است.

    • بدون نام

      کیسه کشا لیگ قطر کیفیت فنی نداره بازیکنان پرسپولیس رو توی اروپا جستجو کن میشه بگی تا حالا چند تا کیسه مرد سال آسیا شدن یا توی 5لیگ معتبر اروپایی توپ زدن چیزی که برای شما کیسه ها آرزوه واسه ما خاطرست

    • شکوهی

      شجاع خلیل زاده در مس کرمان رشد کرد و درنبود مدیرعامل رضایت جداشدن گرفت سزایش همین است

    • کیسه ویاران دوچرخه سواران

      با روزبازی مهم رسیدواین حرفای بیهوده بابا چندبار بگیم اسم بازیکنی که ازپرسپولیس رفته پرسپولیسی نزاریداینابه ماهیچ ارطباتی ندارن بزاریدتیم بازیش بکنه

    • تاج کبیر

      از ی منبع موثق شنیدم که لنگ ی جادوگر جهانی اما ایرانی داره که به شدت لنگیه و این چندسال حسابی براشون انرژی گذاشته وحتی بازیکنایی رو که ازلنگ رفتن رو نفرین شیطانی کرده اما الان چون حق والسهمشو ندادن فعلا بیخیال لنگ شده خدایی باور کنید منبعش خییییییلی موثق بود....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج