جاباما
۱۰۷۶۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تصویب قطعنامه علیه ایران طبیعی است

بادامچیان گفت: بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها و حضور جمهوری اسلامی ایران در کل جهان دشمنان را عصبانی و خشمگین کرده است و تصویب قطع نامه و بیانیه علیه نظام اسلامی ایران یک امر طبیعی است.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که نقدها به دولت باید منطقی باشد، جبهه‌گیری علیه دولت را ایستادن در برابر رای ملت و زیر سوال بردن مشروعیت نظام دانست و تصریح کرد: دولت‌ها با رای مردم و حکم تنفیذ رهبر انقلاب به مشروعیت و جایگاهی قانونی می‌رسند، بنابراین دعوا و برخورد با دولت‌ها در هر زمانی به مصلحت نظام و انقلاب نیست.

اسدالله بادامچیان در همایش اصول‌گرایان استان چهارمحال و بختیاری با تشریح وضعیت کنونی انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با قبل از شکل گیری انقلاب اظهار کرد: ایران تا قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی یک کشور اسیر و مستعمره غرب و شرق بود که تمام دارائی‌ها و منابع غنی او را به غارت می‌بردند و مردم در این کشور هیچ موجودیت و جایگاهی نداشتند.

وی با بیان این‌که امام روح خودباوری و عزت ملی را در کشور زنده کرد، افزود: آن کشوری که در گذشته به عنوان مستمعره توسط غرب و شرق مورد ظلم و ستم قرار می‌گرفت اکنون به یک قدرت بی بدیل و غیر قابل کنترل تبدیل شده است و تمام معادلات جهان بر محور این نظام رقم می‌خورد.

بادامچیان مذاکرات هسته‌ای را نمونه بارز اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مذاکره ۶ قدرت جهان با جمهوری اسلامی ایران نشان از عزت و قدرت این کشور در جهان است.

وی با تاکید بر این‌که هیچ کس حق سازش و گذشت از حقوق مسلم ملت ایران را ندارد، بر لزوم هوشیاری و آگاهی تیم مذاکره کننده تاکید و اظهارکرد: تیم مذاکره کننده حافظ حقوق و منافع ملت ایران هستند و تضعیف و تخریب آن ها به یقین به ضرر نظام و کشور خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت وپشتیبانی از دولت جدید حمایت حکیمانه و منطقی از دولت ها را خط و مشی حزب موتلفه اسلامی دانست.

به گفته وی، حزب موتلفه عملکرد و برنامه های دولت‌ها و جریانات اجرایی کشور را به خوبی رصد می کند و در زمان لزوم نظرات و انتقادات اصولی و منطقی خود را در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ها ارائه خواهد داد.

بادامچیان با بیان این‌که نقدها به دولت باید منطقی باشد، جبهه‌گیری علیه دولت را ایستادن در برابر رای ملت و زیر سوال بردن مشروعیت نظام دانست و تصریح کرد: دولت‌ها با رای مردم و حکم تنفیذ رهبر انقلاب به مشروعیت و جایگاهی قانونی می‌رسند بنابراین دعوا و برخورد با دولت‌ها در هر زمانی به مصلحت نظام و انقلاب نیست.

وی تحلیل و بررسی عمکلرد دولت دکتر روحانی را بسیار زود دانست و افزود: طبق فرموده رهبر انقلاب دولت جدید در میانه راه قرار دارد و اقدامات و برنامه ریزی‌ها به صورت کامل پیدا سازی نشده است و باید فرصت بیشتری به آنها داده شود.

بادامچیان با بیان این‌که دولت جدید در طول چند ماه اخیر اقدامات مثبت ومنفی را داشته است گفت: برنامه ریزی‌های عالمانه و تخصیصی در حوزه رفع مشکلات سلامت یکی از مهم‌ترین اقدامات مطلوب دولت در طول چند ماه اخیر است.

وی توزیع نامناسب سبد کالا در میان مردم را یکی از نقاط ضعف دولت دانست و تصریح کرد: دولت در توزیع سبد های کالا می‌توانست از تجربه ۳۰ ساله کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره بگیرد اما متاسفانه هیچ گونه توجهی به نظرات و پشنهادات دلسوزان انقلاب نشد.

بادامچیان در ادامه خاطرنشان کرد: یارانه جز حقوق حقه همه مردم ایران است و مشخص بود که هیچ کس از دریافت یارانه انصراف نخواهد داد اما در این مسئله نیز به نظرات دلسوزان هیچ گونه توجهی نشد.

وی با اشاره به این‌که آتش فتنه انگیزی دشمنان در کشور هیچ گاه خاموش نخواهد شد ، مذاکرات را فرصتی برای شناختن چهره واقعی دشمن دانست.

بادامچیان با بیان این‌که آمدن دشمن بر سر میز مذاکرات تنها برای حل مشکلات خودشان است تصریح کرد: دشمن هیچ گاه دلسوز و به دنبال حل مشکلات ملت ایران نخواهد بود و اگر امروز نیز به پای میز مذاکره با ایران آمده به دنبال رفع مشکلات خودشان هستند.

وی عصبانیت و صدور قطع نامه دشمنان علیه ایران را یک امر عادی و قابل پیش بینی دانست و افزود: بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها و حضور جمهوری اسلامی ایران در کل جهان دشمنان را عصبانی و خشمگین کرده است و تصویب قطع نامه و بیانیه علیه نظام اسلامی ایران یک امر طبیعی است.

بادامچیان با بیان این‌که دولت آمریکا دچار اختلافات و درگیری های شدید داخلی شده است، به چهره ها و عناصر خاکستری در اداره دولت آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا هیچ گونه اختیار و ابزاری برای تصمیم گیری نداشته بلکه مردان خاکستری پشت پرده ، ادراه کشور را در دست گرفته و او موظف به اجرای فرامین است.

وی تحریم ها را نه تنها به نفع دشمن، بلکه به ضرر آنها دانست و گفت: اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شاید در ظاهر به منظور تضعیف جمهوری اسلامی ایران بود اما در حقیقت دوستان ایران و دشمنان آمریکایی همچون روسیه و چین را قدرتمند تر کرده و اکنون به عنوان دو جبهه قدرتمند در برابر آمریکایی ها ایستاده اند.

بادامچیان با تاکید بر این‌که در حزب موتلفه هیچ گاه انفعال و دودستگی وجود نخواهد داشت، تکلیف به عمل و وظایف الهی در زیر سایه وحدت و انسجام همگانی را شعار و خط و مشی این حزب دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج