۱۰۷۶۷۵۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تورج اصلانی با بی‌سرزمین در راه فجر

فیلم سینمایی «بی سرزمین» به کارگردانی تورج اصلانی و با بازی ترکیبی از بازیگران ترکی، سوری، عراقی و اقلیم کردستان که اخیراً آماده نمایش شده است؛ متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

خبرگزاری ایلنا: فیلم سینمایی «بی سرزمین» به کارگردانی تورج اصلانی و با بازی ترکیبی از بازیگران ترکی، سوری، عراقی و اقلیم کردستان که اخیراً آماده نمایش شده است؛ متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.
تورج اصلانی با بی‌سرزمین در راه فجر
فیلم سینمایی «بی سرزمین» (بی نیشتمان) Landless به تهیه‌کنندگی و کارگردانی تورج اصلانی و محصول مشترک کشورهای ایران، عراق و سوریه؛ بعد از اتمام فیلمبرداری در شهرهای سلیمانیه و حلبچه در اقلیم کردستان عراق، آخرین مراحل فنی را در استودیوهای تهران پشت سر گذاشت و اخیراً آماده نمایش شده است و تورج اصلانی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر سینمایی فرم حضور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرد.
در فیلم سینمایی «بی سرزمین» سومین ساخته بلند تورج اصلانی؛ ترکیبی از بازیگران سرشناس کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان در آن به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«بی سرزمین» سومین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی کارگردان نوگرای سینمای ایران، بعد از «حمال طلا» Gold Runner و «جینگو» (روایت معلق) GINKGO به‌شمار می‌رود.
تورج اصلانی با فیلم سینمایی «حمال طلا» در بخش رقابتی اصلی «جریان‌های نو» New Currents در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» Busan در کره جنوبی حضور داشت و کاندید جایزه بهترین کارگردانی فیلم اول و دوم این رویداد معتبر سینمایی بود و برای کارگردانی این اثر سینمایی جایزه «استعداد تازه» New Talent بخش رقابتی «سینمای جهان» World Cinema در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» Duhok در اقلیم کردستان عراق و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «چاتراپاتی شیواجی» Chhatrapati Shivaji در کشور هندوستان را از آن خود کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج