۱۰۷۶۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش تهران به ارسال پیام بین ایران و آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه درباره اینکه در گفت‌وگوهای ظریف با همتایان کویتی و قطری پیامی به واشنگتن منتقل یا از واشنگتن دریافت شده است، تصریح کرد: ما احتیاج به کسی نداریم پیام بدهیم و بگیریم.

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه درباره اینکه در گفت‌وگوهای ظریف با همتایان کویتی و قطری پیامی به واشنگتن منتقل یا از واشنگتن دریافت شده است، تصریح کرد: ما احتیاج به کسی نداریم پیام بدهیم و بگیریم.

به طور روشن مجاری خود را داشتیم. به واشنگتن از طریق سوئیس پیام دادیم و به کشورهای منطقه هم مستقیم به خودشان از طریق پایتخت‌ها پیام داده‌ایم. عواقب هر گونه ماجراجویی به عهده واشنگتن است و در صورتی که اقدامی صورت بگیرد به صورت روشن و بدون لحظه‌ای تردید پاسخ خواهیم داد.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی درباره واکسن کرونا گفت: ما در همه مقاطع کارهای لازم را در خصوص واکسن کرونا انجام دادیم و هر زمان درخواستی شده با سرعت انجام دادیم.

این دیپلمات ارشد ایرانی همچنین درباره بدهی کره جنوبی به ایران اعلام کرد که قائم مقام وزارت خارجه کره جنوبی به ایران سفر می‌کند و امیدواریم خاتمه‌ای باشد به مسیری که در حال حاضر وجود دارد.

خطیب‌زاده درباره بندی از قانون مصوب اخیر مجلس و اینکه عذرخواهی آمریکا باید صورت بگیرد، اظهار داشت: طرح مجلس را باید با جزییات دید. ما مکلف به اجرای قانون هستیم. ما در خصوص برجام با کسی مذاکره نداریم. مذاکره برجام انجام و تمام شده و شاهد اجرای موثر تعهدات آمریکا باید باشیم و منتظر آن هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاسم

      احسنت ماشالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج