۱۰۷۶۷۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازی کردن مقابل تیم‌های تارتار سخت است

سرمربی نساجی معتقد است تیمش فردا بازی سختی را برابر پیکان دارد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی نساجی معتقد است تیمش فردا بازی سختی را برابر پیکان دارد.

وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار کرد: تیم پیکان تیمی است که از لحاظ ساختاری و فنی پیشرفت قابل توجهی داشته است. مدیر این تیم مانند مدیر باشگاه ما، مدیری بادانش و جوان است. تارتار هم مربی بادانش و با تاکتیکی است. بازی کردن مقابل تیم‌های تارتار سخت بوده اما ما به عنوان تیم نساجی تیم سخت کوشی هستیم و سعی می‌کنیم باعث خوشحالی هوادارانی باشیم که در ۴ هفته اخیر یار و یاور ما بودند و از ما حمایت کردند. امیدوارم امتیاز خوبی از این بازی بگیریم.

سرمربی نساجی درباره افت این تیم گفت: بعضی از نتایج در فوتبال پیش می‌آید. من یک سوال می‌پرسم، آیا با ۲ مساوی که پرسپولیس گرفته می‌توانیم بگوییم این تیم قهرمان نمی‌شود؟ ما در ۴ هفته اول نتایج خوبی گرفتیم و در ۴ هفته دوم هم تنها مقابل مس رفسنجان و یک نیمه از دیدار برابر سپاهان خوب نبودیم. در ۲ بازی اخیر، حق ما گرفتن ۴ امتیاز بود. در ۴ هفته سوم قطعا بهتر می شویم و روند خوبمان را ادامه می دهیم و امیدوارم هواداران نیز در این راه ما را کمک کنند.

فاضلی درباره حمایت مدیران نساجی از وی گفت: تاکنون که هیچ صحبت منفی با من نداشته و تمام صحبت‌ها حمایتی بوده است. روند ما خوب بوده و اگر روند تاکتیکی خوب باشد، در اینده نتایج خوب هم خواهد آمد. شرایط بازیکنان ما خوب است و در این ۲ هفته متوجه شده‌اند که ما می توانیم مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنند و این روحیه در بازی‌های بعدی نیز همراه ما خواهد بود. من از مدیریت و مالک باشگاه تشکر می کنم که حمایت آن‌ها قوت قلب تیم ما است.

وی درباره داوری گفت: کارشناسان داوری گفتند که هفته پیش خطا روی کلانتری بود و داور می‌توانست پنالتی بگیرد و صحنه قبل از گل فولاد نیز خطا بود. در بازی با تراکتور هم این موضوعات برای ما تکرار شد. من مربی جوان اگر قرار است پیشرفت کنم بهتر است با مسائل فنی پیشرفت کنم و اگر قرار است بسوزم نباید با مسائلی چون مسائل داوری بسوزم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج