۱۰۷۶۹۳۷
۳ نظر
۵۰۱۸
۳ نظر
۵۰۱۸
پ

منشاء صدا‌های ترسناک و مرموز در دره‌شهر چیست؟

وقوع انفجار و صدای مهیب در روزهای گذشته در روستای عباس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان دره‌شهر موجب نگرانی و ترس مردم شده این در حالی است که منبع این صداها کماکان مشخص نشده است.

خبرگزاری فارس: در بامداد دو سه روز گذشته در روستای عباس‌آباد دره‌شهر طبق اعلام مردم این مکان، صداهایی ترسناک از منبعی نامعلوم در این روستا شنیده می‌شود که لرزه به تن مردم این روستا انداخته است.

شنیده شدن صداهای مهیب و ترسناک

رضا نامخدایی یکی از اهالی این روستا گفت: در دو روز گذشته نزدیک به ساعت‌های چهار و پنج صبح صدایی مهیب و وحشتناک از سمت کوه‌های بالایی روستا شنیده شد که مردم روستا را به ‌شدت ترساند.

وی افزود: همراه با این صدای مهیب لرزشی در سطح زمین نیز حس شد که به لرزه درآمدن شیشه‌های منازل قدیمی را نیز به دنبال داشت.

این روستایی تصریح کرد: با وجود ترسی که در دل مردم افتاده است؛ هیچ کارشناس یا مسوولی با مردم در این خصوص صحبت نکرده و این نامشخص بودن دلیل این صدا در دو روز متوالی ترس مردم این روستا را دوچندان کرده است.

مردم از شدت ترس نمی‌توانند به زندگی عادی خود ادامه دهند

یکی دیگر از اهالی این روستا در ادامه گفت: این صدا ترس عجیبی به در دل روستاییان به خصوص کودکان این روستا انداخته است که موجب شد اهالی این روستا از ترس جان خود نتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند از طرفی نیز هیچ کارشناس یا مسولی برای آرام کردن این مردم به روستا مراجعه نکرده است.

هرگونه شایعه در خصوص منشا این صدا تکذیب می‌شود

کیانوش محمدنژاد فرماندار دره‌شهر در خصوص پیگیری این صدا گفت: در ساعت ۴:۳۷ دقیقه بامداد روز گذشته و ۸:۱۰ دقیقه بامداد امروز صدایی در روستای عباس‌آباد دره‌شهر که جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ خانوار دارد شنیده شده که موجب ترس مردم و پخش شایعاتی در این زمینه شده است.

وی افزود: موضوعاتی مانند حفاری‌هایی در استان لرستان و شهرستان آبدانان را دلیل بر این صداها می‌دانند مشخص نیست و به قطعیت نرسیده است.

فرماندار دره‌شهر تصریح کرد: جدا از این ‌که این موضوع مسئله‌ای نیست که به راحتی بتوان در مورد آن اظهار نظر کرد و به‌ سادگی از کنار آن گذشت باید منتظر نظر کارشناسان برای دلیل این صدای عجیب بود.

این مسوول با بیان این‌که درگذشته نیز شاهد شنیدن صداهای عجیب در دیگر نقاط استان بوده‌ایم گفت: شناسایی منشأ این صدا و لرزش‌ها به کمک زمین‌شناسان، کارشناسان ما و دیگر مأمورین نیروی انتظامی درحال بررسی و پیگیری است و از مردم خواستاریم که تا مشخص نشدن دلیل اصلی این موضوع از پرداختن به شایعات خودداری کنند.

منشا صداهای عجیب در سطح استان هنوز مشخص نشده

همانطور که در سال‌های گذشته شاهد شنیدن صدایی مهیب در شهرستان سرابله و حتی شهر ایلام بودیم در این راستا دو تیم تحقیقاتی در اردیبهشت ۱۳۹۸ به این شهرستان اعزام شد اما هنوز دلیل اصلی این انفجارها و صدا مشخص نشده است.

البته تا کنون مباحثی در خصوص حفر غیر مجاز یا انفجارهایی مربوط به مسائل زمین شناختی و یا حفر تونل در استان‌های همجوار مطرح شده‌اند که هنوز نمی‌توان به صورت قطعیت آنها را دلیل بر انفجار در روستای عباس‌آباد دره‌شهر دانست و انتظار می‌رود که ساده از کنار این موضوع گذر نشود و به پیگیری دقیق این مسئله بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تونل زیر زمینی داعشه احمق نباشید انقدر صبر کنید برسن تهران کشور رو با خاک یکسان کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرررررررین

    • بدون نام

      شایدم تستهای سلاح هسته ایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج