۱۰۷۶۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کریمی ناجی القادسیه نشد

اران فرشته کریمی در تیم القادسیه کویت امشب چهارمین شکست فصل خود را تجربه کردند و همچنان در رتبه چهارم جدول رده‌بندی جایگاه‌شان دست نخورده باقی ماند.

ورزش سه: در دومین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان کویت، دو تیم القادسیه و الکویت به مصاف یکدیگر رفتند؛ زردپوشان القادسیه که هفته گذشته در نخستین تجربه حضور فرشته کریمی، ستاره ایرانی خود توانستند اولین پیروزی‌شان در لیگ را جشن بگیرند و از انتهای جدول فرار کنند، امیدوار به آن بودند تا امشب با تکیه بر درخشش کریمی دومین پیروزی خود را به دست آورند و در جدول نیز جایگاه خود را مستحکم‌تر کنند.

اما خیلی زود یاران کریمی دو گل از حریف خود عقب افتادند و یاران الکویت که برای رسیدن به جایگاه دوم جدول نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، توانستند قدرت خود را به حریف دیکته کنند؛ تلاش ستاره ایرانی القادسیه در نیمه نخست، تاثیرگذاری روی تک گل تیمش در شکست چهار بر یک بود و توانست یک پاس گل را در نیمه اول به نام خود ثبت کند.

با شروع نیمه دوم، بازی متعادل‌تر دنبال شد و الکویتی‌ها به دنبال مدیریت بازی بودند؛ فرشته کریمی با یک چرخشی دیدنی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نیمه دوم با برتری القادسیه آغاز شود اما در ادامه بازی، حملات یاران الکویت برای افزایش گل‌هایشان دوچندان شد. آن‌ها گل پنجم را به ثمر رساندند و دقایقی بعد، فرشته کریمی دومین گل خود در این بازی و سومین گل تیمش را وارد دروازه الکویت کرد.

در دقایق پایانی بازی اما فشار القادسیه نتیجه‌ای نداشت و گل ششم را هم بازیکنان الکویت رقم زدند تا بازی با نتیجه ۶ بر ۳ به سود الکویت به پایان برسد و یاران کریمی در راه رسیدن به دومین پیروزی فصل خود ناکام بمانند؛ با این نتیجه الکویت به جایگاه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و القادسیه نیز در جایگاه چهارم باقی ماند.

فرشته کریمی ستاره ایرانی القادسیه نیز با درخشش امشب خود و ثبت دو گل و یک پاس گل نیز نامش را پس از انجام تنها دو بازی برای القادسیه، رسماً وارد جمع مدعیان خانم گلی کرد و حالا درخشش او در ادامه بازی‌ها می‌تواند این افتخار را برای کریمی به ارمغان آورد.

شنبه‌شب یاران کریمی باید در جدالی دشوار به مصاف العربی بروند و تیم الفتات که نسیمه غلامی در آن به میدان می‌رود، رو در روی الکویت قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج