۱۰۷۶۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: علی‌آبادی از من حلالیت خواست

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان مدعی شد علی‌آبادی از او حلالیت خواسته چون بر سرش معامله کرده بودند

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی با حضور در برنامه «فوتبال برتر»، اظهار داشت: از مدافعان سلامت تشکر می‌کنم که یک سال ایثار کردند. از مسئولان هم می‌خواهم که کار خرید واکسن را انجام بدهند و نوع خوبش را بخرند. کشور ما ثروتمند است، اما چیزی که لایق ایران و ایرانی است، انجام نشده. امیدوارم در این بخش که عزیزان ما ایثار می‌کنند، مسئولان در خرید واکسن و شرایط اقتصادی به نفع ملت ایران عمل کنند.

وی در ادامه افزود: از خانواده‌ام تشکر می‌کنم. در این چند ساله به خانواده‌ام از لحاظ محبتی که باید به همسر و بچه‌های عزیزم می‌داشتم، ظلم کردم. فرزندان من مهر پدری را حس نکردند. من غرق فوتبال شده بودم و همسرم ایثار کرد. امیدوارم او مرا حلال کند. برخی عزیزان هستند که زحمات ما را به گونه دیگری جلوه می‌دهند. یک بار تیمی پیدا نمی‌کنید که به آن رفته باشم و شرایط عادی داشته باشد. آن تیم در شرایط جدولی و مالی بدترین وضعیت را داشته است، از جمله تیم ملی. این به همان اتاق فکر مربوط است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با یادآوری اینکه بیشتر به تیم‌هایی رفته است که نهم، سیزدهم یا چهاردهم جدول بوده‌اند، تصریح کرد: می‌گفتند تیمی که قلعه‌نویی گرفته پُر از ستاره است. اگر آن تیم ستاره داشت، سیزدهم جدول نمی‌شد. به جز یکی دو تیم، بقیه تیم‌های من شرایط مالی خوبی نداشتند.

قلعه‌نویی: علی‌آبادی از من حلالیت خواست

انتخاب گل‌گهر با مطالعه بود و از ته قلبم می‌گویم سیرجان، مردم و مسئولان این شهر می‌توانند پایتخت فوتبال ایران شوند. من این موضوع را نمی‌دانستم و اگر می‌دانستم، گل‌گهر را با اشتیاق بیشتری انتخاب می‌کردم. مدیران سیرجان و گل‌گهر عاشق فوتبال و ورزش هستند و کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با تمجید از زیرساخت‌های این باشگاه خاطرنشان کرد: آنها فقط تجربه لیگ برتری نداشتند. من همیشه انگیزه بالایی دارم، اما تیم‌های من شرایط جدولی و پولی خوبی نداشتند. از استادم مجید جلالی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای گل‌گهر کشیده است. پس از اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد، گل‌گهر را انتخاب کردم که آرامش داشته باشم و فشار روی من کمتر باشد، اما با کاری که داوران می‌کنند، این فشار بیشتر شد.

قلعه‌نویی با بیان اینکه از انتخاب گل‌گهر خیلی راضی است، گفت: اگر روند فعلی ادامه یابد، گل‌گهر صرف‌نظر از نتیجه می‌تواند مانند فولاد خوزستان و سپاهان، تبدیل به قطبی در فوتبال ایران شود. مترصد این هستیم که آکادمی قدرتمندی درست کنیم. سیرجان شهری مواصلاتی میان استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و خوزستان است. مهندس ملارحمان (مدیرعامل کارخانه گل‌گهر) بسیار فوتبالی است و از اتفاقات ریز فوتبال خبر دارد. محمد جواهری (مدیرعامل باشگاه گل‌گهر) هم کاپیتان تیم بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج