جاباما
۱۰۷۷۲۸۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

نورافکن: امیدوارم استقلال برنده دربی شود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم بتواند پرسپولیس را شکست بدهد.

فوتبالی: امید نورافکن بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیازمند توپ‌های خوبی گرفت و به نوبه خودم از او تشکر می‌کنم‌. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و فکر می‌کنم می‌توانیم جز دو سه تیم اول جدول باشیم. هفته آینده با فولاد خوزستان در اصفهان بازی داریم که خیلی سخت است. فولاد حریف خوبی است امیدوارم که ۳ امتیاز را در اصفهان حفظ کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس خیلی پرتنش بود و اینکه داوری چطور بود، عنوان کرد: فکر می‌کنم آقا اشکان یکی از داوران خوب کشورمان است. دو تیم پرسپولیس و سپاهان از مدعیان هرساله لیگ هستند و به نظرم بازی پرتنش است و به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم خوب داوری کرد.

نورافکن در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس این فصل نسبت به فصول گذشته چطور است، گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای استقلال امیدوارم بتواند پرسپولیس را شکست بدهد البته اول تیم سپاهان هفته آینده برنده شود و بعد هم استقلال بتواند هفته آینده مقابل پرسپولیس پیروز شود.

وی در مورد اینکه با وجود چالش با هواداران استقلال بازهم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند، اظهار داشت: اول اینکه آرزوی هر ساله خودم است که با سپاهان قهرمان لیگ شوم من یک قهرمانی در جام حذفی دارم. تجربه دربی هم دارم و امیدوارم استقلال موفق شود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه پیش بینی می‌کند گلزن دربی کدام بازیکن باشد، گفت: دوست دارم این سوال را جواب بدهم و امیدوارم استقلال برنده شود چون شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی استقلال و سپاهان خوب باشد.

وی در مورد اینکه از استقلال حمایت می‌کند و اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند دوست نداشته باشید استقلال برنده شود، گفت: حمایت من حمایت قلبی است. شاید در بازی استقلال و سپاهان هوای تیمم را داشته باشم اول تیم خودم و تیمی که در آن مسئولیت دارم اما تیمی که از بچگی در آن حضور داشتم و کل فوتبالم را مدیون آن باشگاه هستم مطمئنا همیشه در قلب من خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      ممنون

    • اشکان

      دمت گرمه آقا امید

    • ایران من

      شیر پاک خورده ای پسر خوب استقلال...انشالله همیشه موفق باشی...اما هیچوقت سعی نکن بخاطر برخی مسایل کوچک یا بزرگ،استقلال بزرگ را کوچک کنی.خدا حافظ و نگهدارت باشد.

    • ...

      احسنت

    • امجدی

      آفرین بر تو پسر وفادار استقلالی نور افکن تو نور افکنی مرد جوان درود بر تو ک قلبت استقلالی هست

    • معراج عبدالهی

      احسنت برنورافکن قلب هواداران آبی
      ممنونیم امیدجان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج