۱۰۷۷۴۰۹
۶۸ نظر
۵۱۰۳
۶۸ نظر
۵۱۰۳
پ

آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟

خبر خودکشی رضا که سال‌ها پیش میهمان برنامه ماه عسل بود، قلب‌های زیادی را به درد آورد، در این میان اما برخی به نقش احسان علیخانی و برنامه ماه عسل پرداختند

برترین‌ها : خبر خودکشی رضا که سال‌ها پیش میهمان برنامه ماه عسل بود، قلب‌های زیادی را به درد آورد، در این میان، اما برخی به نقش احسان علیخانی و برنامه ماه عسل پرداختند و درباره این بخش ماجرا حرف و حدیث‌های زیادی زده شد. این بخش از گزارش روزنامه «شهرآرا» را بخوانید:
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
در میان انبوه واکنش ها، کاربران زیادی هم انتقاد کرده بودند به تلویزیون و خود احسان علیخانی، اینکه چرا کودکی با شرایط رضا باید در یک بازه زمانی میهمان برنامه پرمخاطبی مثل «ماه عسل» بشود، مقابل چشم همه از سختی‌های زندگی اش بگوید و بعد به دست فراموشی سپرده شود تا خبر خودکشی اش برسد. کاربری نوشته بود: «فقط سوژه پیدا کردین برای جذاب ترشدن برنامه تون. تهش چی شد؟» و دیگری از این گفته بود که: «فقط از این بچه‌ها پله می‌سازن برای معروف شدن. چرا بعدش کسی به فکر این نبود که کمی اوضاع زندگی شون رو سهل‌تر کنه؟» فرد دیگری از این گفت که: «چرا همون موقع براش کاری نکردن؟ فقط آوردنش توی تلویزیون بیننده جذب کنن؟» در این میان بودند افراد دیگری که از بعد مخالف به ماجرا نگاه می‌کردند.
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
کاربری نوشته بود: «علیخانی و ماه عسل در حد توان همیشه برای مهمونا تلاش کردن تا حال خوبی از ماه عسل براشون به یادگار بمونه. اتفاقی که الان هم سعی می‌کنه با برنامه عصر جدید رخ بده. اما خب بعضی وقتا شرایط اون جوری که باید پیش نمی‌ره!» و شخص دیگری از این گفته بود که رضا و خانواده اش از محلی که زندگی می‌کردند رفتند و خانه جدیدی هم برایش اجاره کرده بودند. این اتفاق حالا علاوه بر رضا، احسان علیخانی و «ماه عسل» را هم دوباره بر سر زبان‌ها انداخته و این انتظار ایجاد شده که علیخانی حتی اگر شده است باید با یک متن اینستاگرامی به نوعی به این داستان وارد شود. اتفاقی که تا لحظه نگارش این متن هنوز رخ نداده است.
البته شب گذشته احسان علیخانی تلاش کرد با جوابیه‌ای اینستاگرامی کمی ماجرا را شفاف کند، او نوشت:
درد اینجاست که "درد" را نمی‌توان به کسی حالی کرد!درباره رضا، حضورش در ماه‌عسل، خبر خودکشی‌اش و این خبر غمناک و تلخ…خبری شوکه‌کننده و این میزان سنگین برای همه ما که او را دیده بودیم و از دلش خبر داشتیم…
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
رضا ۷ سال پیش مهمان ماه‌عسل شد. وقتی قرار شد موضوع کودکان کار، برای اولین‌بار در تلویزیون مطرح شود، رفقای جمعیت امام‌علی که در زمینه بچه‌های کار فعالیت می‌کردند و دنبال تحصیل و آموزش‌شان بودند، گروه ما را با تعدادی از این بچه‌ها آشنا کردند، مستندی ساخته شد و بچه‌های جمعیت، با کسب اجازه از خانواده‌ها، تعدادی از بچه‌ها را به برنامه آوردند تا همه -تاکید می‌کنم همه- درد‌های زیر پوست شهر را ببینیم و کاری بکنیم؛ چه، کسانی که مسئولیت قانونی دارند و چه انسان‌هایی که از دستشان کاری برمی‌آید.
رضا جمله معروف "آرزویی ندارم، چون وقت نکردم بهش فکر کنم" را در برنامه گفت. همه دیدند و آن روز، تعداد زیادی پیگیر کمک و یاری او و امثال او شدند و رضا را پیدا کردند.چند روز بعدش، مهمان ویژه‌برنامه عید فطر شد و گفت آرزو دارم از این محله برویم.
مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با مردانگی، فراهم کردن خانه جدید را تقبل و خانه‌ای برای رضا و خانواده‌اش رهن کردند.اینکه چرا بعد از حدود یک سال با شکایت اهالی محل، مجبور به ترک آن خانه شدند بماند؛ که دردی بزرگتر است!
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
رضا با بچه‌های خانه ایرانی لب خط کار می‌کرد با کلی آرزوی جدید و عشق، تا مادرش به طور ناگهانی از دنیا رفت و او دچار شوک و غمی سنگین شد. دو بار دست به خودکشی زد و خانه ایرانی لب خط، رضا را کامل تحت‌نظر مددکار و روانشناس قرار داد و او قول داده بود هر وقت فکر خودکشی به ذهنش خطور کرد با مددکار صحبت کند.
دوباره رضا شروع کرد به درس‌خواندن و تمرین تئاتر. حتی بازی در چند تئاتر در خانه لب خط و کار کردن تا جایی که خودش دستگاهی بخرد و درآمدی بهتر داشته باشد.
رضا ازدواج کرد؛ در سن کم و با دختری کم‌سن‌تر و باز بحرانی جدید برای او.عکس‌های رضا در زمین فوتبال و اجرای تئاتر و محل کار، نشان می‌دهد که عشق و امید به آینده در او زنده بود تا…البته هنوز مراجع قانونی علت فوت را رسما اعلام نکرده‌اند.
به دلایل حفظ حریم خصوصی و اخلاق، حتی رفقای خانه ایرانی لب خط هم نمی‌توانند از مشکلات رضا و پیرامونش حرفی بزنند و باید در این داغ، شریک شد و گریست.چقدر در آن سال‌ها تحت فشار بودیم که چرا اینقدر تلخ و غمگین شده برنامه؟! چرا از درد و رنج می‌گویید؟! رفقا می‌دانید چقدر بچه‌هایی شبیه رضا در همین شهر زندگی می‌کنند؟!
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
سیدحسن موسوی‌چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران هم در این‌باره در «آرمان ملی» نوشت: یکی از موضوعاتی که در جامعه نسبت به آن‌ها حساسیت ایجاد می‌شود، موضوع آسیب‌های اجتماعی است که هرچه افزایش بیشتری پیدا می‌کند، نگرانی نسبت به آن‌ها بیشتر می‌شود. وقتی موضوع خودکشی مطرح می‌شود، با توجه به شرایط فرهنگی کشورمان این حساسیت به مراتب از درجه بالاتری برخوردار است. همچنین طبیعتا اگر افرادی که اقدام به خودکشی می‌کنند در سنین پایین یا کودکی باشند حساسیت‌ها چندین برابر می‌شود و در همین راستا، واکنش‌هایی که نسبت به خودکشی اخیر صورت گرفت، امری غیرطبیعی نبود.
گرچه به شخصه معتقدم نباید خودکشی‌هایی از این دست را خیلی بزرگ کرد، چون چه بسا بزرگ کردن و زیاد پرداختن به این موضوع خودش تلنگری باشد برای کسانی که در شرایط شبیه این فرد هستند. ضمن اینکه خودکشی در بین کودکان و نوجوانان امری غیرطبیعی و فقط منحصر به کشور ما نیست و در همه جا دیده می‌شود. ولی وقتی فردی در این سن اقدام به خودکشی می‌کند، بدون شک مجموعه‌ای از عوامل تاثیرگذار بوده‌اند، چون خودکشی پدیده‌ای تک‌عاملی نیست. از طرفی به دلیل وضعیت خاص این فرد که احتمالا چتر حمایت خانواده هم گسترده نبوده، می‌توان گفت شناسایی نشانه‌هایی که ممکن است چنین رفتار‌هایی از آن‌ها سر بزند، به‌واقع صورت نگرفته که معمولا نشانگان خاص خودشان را دارند. درحقیقت بی‌توجهی مراقبان باعث می‌شود که این افراد به‌موقع برای دریافت خدمات و مداخلات تخصصی ارجاع نشوند و در نتیجه با رفتاری که از خودشان بروز می‌دهند، مرگ را برای خودشان می‌پذیرند و انتخاب می‌کنند.
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
گرچه متاسفانه این نگرانی ناشی از شرایط بحرانی را دارم که در آن قرار گرفتیم که بیشتر شدن خودکشی در آینده بسیار قابل تصور باشد که البته امیدواریم اتفاق نیفتد. چون معمولا در بحران‌ها بویژه پس از بحران، بستگی به گستره، پوشش، تاثیرگذاری و... ظهور و بروز رفتار‌هایی که به حوزه آسیب‌های اجتماعی برمی‌گردند مصرف موادمخدر، مشروبات الکلی و خودکشی زیادتر می‌شود و در جوامع و افرادی این موارد کمتر می‌شود که منابع حمایتی لازم باشد یا چتر حمایت به‌گونه‌ای باشد که افراد بحران‌ها را به‌واسطه همین چتر حمایت با اطمینان بیشتری پشت سر بگذارند. در غیر این‌صورت ظهور و بروز این نوع رفتارها، یک موضوع قابل پیش‌بینی و قابل تصوری در شرایط بحران هست.
آیا علیخانی در خودکشی‌ِ «رضا» سهم دارد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      باید می پرسیدین ایا مسئولان کشور مقصر اصلی این نوع مرگ ها هستند؟
      علیخانی بدبخت فقط گفت اینا تو مملکت هستن نت ازش خوشم نمیاد ولی اون مقصر نیست تازه خیلیم کار خوبی کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا حرفت درسته

      • بدون نام

        نه این سوال رو که نباید پرسید، مسؤلین که اصلا مقصر نیستن اصلا

      • حسینی

        بله واقعا
        علیخانی این چند سال که چه جوری برای رضا گذشت رو نوشته
        و دین خودشو ادا کرده
        باید دید مسئولان چه کمکی کردن
        و خود مرحوم چه تلاشی کرده
        علیخانی که بنگاه خیریه نزده

      • بدون نام

        حتما مقصره وقتی ۲۰ میلیون درد تورا ببینن درد به خودی خود بزرگتر به نظر میاد و تاثیر روانیش بیشتر میشه درد وقتی آشکار شد تحملش سخت تره

      • بدون نام

        همونجور که خودخدا بیامرز قبلا گفته بود مشکل اینه که یا وقت فکر کردن نداریم یا علاقه ای به فکر کردن... رضا ازدواج کرد در سن کم با دختری کم سن و سال تر...

      • بدون نام

        این همه بچه زباله گرد و بی خانمان تو خیابونهاست.به جای این هندی بازیها اگه دستتون می رسه به یکی شون کمک کنید لباس گرم یا غذای گرم براش ببرید .حالمون بهم خورد از این جنجالهای مسخره

      • بدون نام

        آفرین حرف درستی زدی

      • علی

        اقایون و خانمها یه خواهش
        خواهشا اصلا فکر به این مسئولین کشور هم نکنید که انتظاری ازشون داشته باشید
        همه میدونیم اینها از کجاها اومدن سواد و هنرشونو هم که همه دیدن

    • عبدالرحمن

      بله دیگه طبق معمول منعکس کننده مشکل یا خبرنگار و مجری باید مقصر بشه تا رانتخواران با خیال راحت حق میلیونها بچه مثل این را بالا بکشند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عنوان یه ایرانی و یه انسان شرمنده روی ماه این کودکان و نوجوانان عزیز هستم خدایا ما رو ببخش اگه تونستیم و کاری نکردیم .

      • محمد با انصاف

        بله مجری هم مقصراست نمیشود مجری بود وماشین میلیاردی داشت وازکودکان کاروفقیر دربرنامه دعوت کرد به نظرشما رفتاررضا چگونه خواهد بود فقرو وبدبختی اون باعث معروف ومطرح شدن افراد دیگری میشود.!!!

    • بدون نام

      هیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیچ

      • بدون نام

        بله دارد

    • سارا

      خدایا صبرت چقدر زیاده وقتش نشده عدالتتو ببینیم؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

    • بدون نام

      هم مجری هم عوامل هم سیمای میای هم مسئولین سهم دارند

    • بدون نام

      ماه عسل برنامه چرتی بود مشکلات چند نفر هم بگی اونا هم جوگیر بشن دیالوگ باحال بگن بعدش چی مسئولی که دید چکار کرد براشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که چرت نیستی یه کاری بکن.البته واسه خودت

      • بدون نام

        برادر اولویت با کودکان مظلوم فلسطین و سوریه عراقه مگه ما مشکلی داریم ما که خوب خوبیم کل دنیا نابوده ما اوکی اوکی هستیم اونا گناه دارن!

      • بدون نام

        برای علیخانی خوب نون داره این برنامه

      • رادمهر

        برای اشک دراوردن و چهره شدن بود فقط

      • ...

        میتونستی نبینی اگ چرت بود چرا نگا میکردی
        مردم ایران عادت کرده تو هر مسئله ای خودشو بندازه وسط و ندونسته نظرات کارشناسی بده

    • بدون نام

      متاسفم برای برنامه مجری های سطح پایین تلویزیون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروبشین سر جاش سطح بالا.خفن

      • ناشناس

        فیلسوف شما بفرماید برای مجری گری

    • بدون نام

      دین واینا تعارفی بیش نبود .حق با ثروتمندان ومفسدان بود.

    • بدون نام

      باید آدمهای تنهارو تنها نزاشت باید به غمهاشون گوش کرد تا کمی امید در دلشون شکوفه کنه

    • بدون نام

      سلام در کل روزی چند تا جون دارن خودشونو می کشن از نداری و بدبختی به احسان چه ربطی داره مملکت خرابی داریم چند ماه پیش یک نفر تو شهرمون خودکشی کرد برادرم میگفت تو مراسم ختمش چند تا جون می گفتن چه کار خوبی کرده کاش ما هم جرات اون داشتیم وای از این مملکت که قدر این مردم نجیب نمی دونه

    • بدون نام

      مزخرفترین مملکت و مزخرفترین صدا وسیما جهان

    • بدون نام

      اونایی که از علیخانی ایراد میگیرن خودشون چیکار کردن؟فقط برنامه دیدنو بلدن!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی خانی خیلی هم کارخوبی کردمشکل ازجای دیگه اگه صدباردیگه هم ماه عسل پخش بشه من میبینم چون واقعاموضوعای قشنگ رااتخاب میکردن پس بیخودی ازعلی خانی ایرادنگیرید

      • زینب نصاری

        نه سخنرانی کردن هم خوب بلدن

      • حقیقت تلخ

        برو بابا تو از مرحله پرتی

      • بدون نام

        اونا مثل شما و علیخانی فرصت خودنمایی نداشتند

    • بدون نام

      اینجور برنامه ها مثل ماه عسل به هیچ درد جامعه نمیخوره فقط برناهم احساس که حس ترحم موقتی رو در عده ای بیدار میکنه بعد چند وقت هم اون حس فروکش میکنه و تمام .
      این مشکلات پایه ای هستند هزاران نفر در این جامعه بد تر از این مشکلات را دارند و باید برنامه هایی ساخته بشود که با زبانی نقادانه این مشکلات را ریشه یابی کند و ایم مطالبه رو در مردم ایجاد کند که از حکومت بخواهند بجای ترحج عدالت را برقرار کند که خود به خود با عدالت اجتماعی خیلی از مشکلات حل میشودند
      که البته از رسانه ی میلی انحصاری نهایتا میشه برنامه هایی مثل ماه عسل رو توقع داشت نه برنامه درست و حسابی ...

    • بدون نام

      حتمن افسردگی داشته و به هیچ کس مربوط نیست

    • جهان

      نه نقش نداشته مجری خوبیه

    • بدون نام

      بله اون بدبخت لای بدبختیای خودش میلولیدو این مردک آوردش که دنیای بی مسئول رو ببینه

    • بدون نام

      بعضیها قربانی این دنیا میشن و متاسفانه هیچ کس هم نمیتونه کاری کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلیها میتونن کاری کنن و نمی کنن چون تنها فکر منافع خودشون هستن

    • محمود

      واقعا از صمیم قلب متاسفم و دلم گرفت مطلب رو خوندم و کلیپی که آخر فقط یاد جمله شریعتی افتادم که اگر کسی جرم و قتلی انجام داد همه جامعه با رفتار و گفتارشون شریک جرم هستن و همه ما مقصریم که امثال رضا خودکشی میکنن و زجر میکشن هر چند که زندگی های خود ما هم گل بلبل نیست و باز هم مقصر خود ماییم که مطالبه گر حق و حقوقمان نیستیم تو این دنیا به آدم رای دادیم که به جز دروغگویی کاری بلد نیست و ما هم فقط تماشا میکنیم که چه بلایی دارند سر ما میارن

    • مش قاسم

      بله. چه لزومی داشت برای پر کردن یک برنامه در زندگی مردم غوطه ور شویم

    • @

      ای بابا تواین‌ سن‌کم ازدواج.مشکل روی مشکل.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وسط این همه توضیح و تعریف ماجرا یه چیزی رو فقط نتونستم هضم کنم... رضا ازدواج کرد؛ در سن کم و با دختری کم‌سن‌تر... هنوز 20 سالش نشده بود که چند بار خودکشی کرد، وقت نداشت که فکر کنه تا آرزویی داشته باشه، کی وقت کرد فکر کنه به ازدواج ؟! الان جوونای 10 سال بزرگتر با وضعیت 100 برابر بهتر روزگار اصلا بهشون اجازه نمیده به تشکیل خانواده فکر کنن! مشکل ما اینه نه وقتشو داریم نه علاقه ای به فکر کردن...

    • علی مهمدی

      ماها یه نسلی هستیم فقط با مردن شاید به آرزوهایمان برسیم رضا جان روحت شاد. فقط باید گفت افسوس

    • بدون نام

      چراعلیخانی؟! ایشان دلقکی هستنددردستان دلقک بازان، این بچه نه آواره فلسطینی یاسوری یاافغانی نبود، این کودک سرمایه وهدیه خداوندبه این سرزمین بود

    • ریز بین

      حرفی واسه گفتن نیست درود بر شرف اختلاس گران. فقط تاسف ...اندوه و.غم.

    • بدون نام

      خدا عجب صبری دارد ٔ

    • بدون نام

      شکست عهد منو گفت اری
      هر چی بود گذشت
      احساس سوختن به تماشا نمیشود / آتش بگیر نا بدانی چه میکشم

    • سعید

      بابا همه چی رو بهم ربط ندید

    • ناشناس

      فکرکنم حالا تحریما و مشکلات بورسو و .. راهم میندازن گردن علیخانی بیچاره تواين کشور همه دنبال مقصر ودیوار کوتاه میگردند

    • مريم

      چون مشكل جاي ديگه اس و همه ميدونن با يك برنامه و حرف مشكلي ابدا حل نميشه منتها مردم ناراحت ميشن كه چرا يك نفر مثل عليخاني با بدبختي مردم و خوار كردنشون براي خودش كاسبي و معروفيت راه مياندازه اين اقا مدل ماشين شون رو چندسال گذاشته بودند تو صفحات ميلياردي بود اونم تو بيكاري اين همه جوان لايق تر و باسوادتر دارند تبعيض و پارتي بازي رو به شدت مي بينند درضمن ايشون بچه منطقه ضعيف و تهيه كننده هستند نه مايه دار . ديده اشك ملت درنمياد عصر جديد باز بهتره

    • بدون نام

      بعد فردوسی پور الان نوبت علیخانی شده

    • بدون نام

      علیخانی بنده ی خدا چه گناهی داره ؟ مشکلی رو در برنامه مطرح کرد که وجدان های خفته بیدار شود ...‌‌.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام وجدان مگه وجدان ساعت خواب هم داره ؟
        وظیفه مسئولین که از ثروتش که حق مسلمش خرج تحصیل و امکانات زندگی رو براش فراهم کنند فقیر از دردیوار میریزه

    • بدون نام

      اینکه در کشور ما خصوصاً در سال های اخیر پدیده خودکشی در بین جوانان بسیار اتفاق می افتد بر هیچ کسی پوشیده نیست
      عده‌ای با شنیدن این اخبار بی تفاوت از کنار آن می‌گذراند، عده‌ای دیگر متأثر می‌شوند، اما آنچه که روشن است تقریباً 90 درصد از آن موارد مستقیما ناشی از مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه ایران است که اگر بی پرده بخواهیم عامل و یا عاملین آن را معرفی کنیم همیشه پای ثابت آن مسئولان بی‌کفایت در دولت های مختلف بوده اند و هربار با فرافکنی تحریم های بین المللی را بهانه قرار می‌دهند تحریم های که آن هم حاصل بی‌تدبیری آنها است. و برای اکثریت مردم جامعه ایران خورد کننده، 
      حال سئوالی که برای همه ما پیش می‌آید این است که این وضعیت تا کجا ادامه خواهد داشت؟! 

    • بدون نام

      اینکه در کشور ما خصوصاً در سال های اخیر پدیده خودکشی در بین جوانان بسیار اتفاق می افتد بر هیچ کسی پوشیده نیست
      عده‌ای با شنیدن این اخبار بی تفاوت از کنار آن می‌گذراند، عده‌ای دیگر متأثر می‌شوند، اما آنچه که روشن است تقریباً 90 درصد از آن موارد مستقیما ناشی از مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه ایران است که اگر بی پرده بخواهیم عامل و یا عاملین آن را معرفی کنیم همیشه پای ثابت آن مسئولان بی‌کفایت در دولت های مختلف بوده اند و هربار با فرافکنی تحریم های بین المللی را بهانه قرار می‌دهند تحریم های که آن هم حاصل بی‌تدبیری آنها است. و برای اکثریت مردم جامعه ایران خورد کننده، 
      حال سئوالی که برای همه ما پیش می‌آید این است که این وضعیت تا کجا ادامه خواهد داشت؟! 

    • بدون نام

      اونايي كه ايراد مي گيرند، بفرمايند چند سال قبل كه برنامه رو دادند چه كاري واسه اين رضا و أمثال اون كه اطرافمون فراوان هستند تا دلمون بخاد ! انجام دادند؟
      ايراد گرفتن خيلي كار راحتيه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم همه رو گرسنه کردند رفت وظیفه دولت از ثروت ملی خود رضا بهش بده درضمن شماهایی که از ترویج گداپروری بجای دادن حق با حفظ شخصیت و کرامت دفاع می کنید نشان دادن و تحقیر یک بچه در همچین جامعه ای با فرهنگ سطحی چه گلی به سرش زده شده ؟

      • امیر

        انهایی که باشنیدن دردش چرا کمکش نکردند اقای علیخانی مگر دولت است ؟ یا موسسه خیریه دارد ؟ اقای علیخانی با رسالتی که تلویزیون بر دوسش گذاشته دردهایی رو نشان داد که هم شهریهاش ندیده بودند اوقت که دیدن چی برایش کردند این عزیزان همان دردهای زیر
        پوست شهر هستند که کنار شما
        هستند ولی نمی بینید. اقای علیخانی به رسالتش درست عمل کرد. روح و روان‌ همه ماها خدشه دار شد وقتی شنیدیم . ارزوی رحمت الهی برای ان مرحوم از خداوندمسئلت
        می نمایم .روحش شاد

    • بدون نام

      میشه به این قضیه هم فکر کرد ک علیخانی بخاطر اینکه باز سر زبونها بیفته رفته رضا رو کشته باشه.

    • صفا

      عادت کردیم نمک به زخم همدیگه بپاشیم. .. علیخانی هم مثل من و شما ... بازم در حد توانش کاری کرد ...ما خودمون که فقط حرف حرف ....مسئولین هم که الی ماشالا ... دایه ی مهربانتر از مادر هستن برای کشورهای دیگه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا فقط به سوریه یمن فلسطین لبنان عراق میرسند به مردمش نمیرسن

    • sam

      خدا بیامرز .بعدش من نمی تونم سریع قضاوت کنم چون خبر از زندگی این نوجون ندارم..ولی عزیز من حالا که دولت ومسولین به فکر مانیستن به خودمون بیایم .تو هر محله هستن همچین بچه های .کمک کنیم تا بلند شن.

    • بدون نام

      افراد متمول وثروتمند که ثروتشان را ازطریق غیرقانونی مثل اختلاس رانت وپارتی بدست آورده یا میاورند حق ندارن چهره فقروافراد فقیر را به تصویربکشند چون این میشود تظاهروریا!!!

    • بدون نام

      گناهش پای مسئولین نوشته می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج