۱۰۷۷۴۴۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عباس‌زاده مثل آنتونی استوکس گل می‌زند

محمدعباس زاده با دو گلی که در بازی با ذوب آهن به ثمر رساند شمار گل‌های خود را به عدد ۵ رساند؛ او با این دو گل تراکتور را به سه امتیاز ارزشمند این دیدار رساند و حالا تراکتور هم در زمره مدعیان قهرمانی این فصل است.

ورزش سه: محمدعباس زاده با دو گلی که در بازی با ذوب آهن به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد ۵ رساند؛ او با این دو گل تراکتور را به سه امتیاز ارزشمند این دیدار رساند و حالا تراکتور هم در زمره مدعیان قهرمانی این فصل است.

محمد عباس زاده که فصل گذشته و در هفته های پایانی به دلیل مصدومیت نتوانست در دوران درخشان همراه نساجی باشد این فصل هم مایل به حضور در ترکیب تیم مازنی بود اما وقتی تمایلی از سوی کادر فنی تیم مازنی برای تمدید قرارداد خود ندید با تصمیم علیرضا منصوریان راهی تبریز شد و پیراهن این تیم را برتن کرد و حالا اینروزها مثل آنتونی استوکس برای تیم گل می زند؛ مهاجمی که خیلی راحت توپ ها را تبدیل به گل می کرد.

محمد عباس زاده در زمزه مهاجمانی است که در منطقه یک سوم دفاعی حریف کم می دود اما اگر تیم مهاجم در منطقه یک سوم دفاعی حریف به خصوص در محوطه جریمه او را صاحب توپ کند به خوبی توپ را وارد دروازه حریف می کند. اینطور می شود گفت محمد عباس زاده هم چارچوب دروازه را خوب می شناسد و هم خوب ضربه می زند و از همه مهمتر جایگیری او بدون نقص است. در ادامه اگر مصدومیتی به سراغ این مهاجم نیاید باز هم گل های خود را برای تراکتور تکرار خواهد کرد.

حضور در تراکتور برای این مهاجم باتجربه یک شروع دوباره است؛ به خصوص که می خواهد به کادر فنی نساجی ثابت کند همان محمد عباس زاده گذشته است و اگر در ترکیب این تیم باقی می ماند این گل ها را برای نساجی به ثمر می رساند. هر چند باید به این نکته مهم اشاره کرد با این تصمیم کادر فنی نساجی براحتی کنار آمد و به آن احترام گذاشت و اینروزها اصلا دوست ندارد در این باره صحبت کند.

حال محمد عباس زاده مهاجم احساسی فوتبال مازندران که روزی برای کمک به نساجی به منظور صعود به لیگ برتر سایپا در لیگ برتر را رها کرد و راهی نساجی شد؛ خوب خوب است. او با تراکتور که همانند نساجی طرفداران پرتعداد و پرشوری دارد به یک هدف بزرگ تر فکر می کند. کسب عنوان آقای گلی و قهرمانی در لیگ برتر؛ عنوان هایی که رسیدن به آن سخت اما دور از دسترس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسئولین و مربی واعضای کادر فنی نساجی معلوم میشه چیزی حالیشون نیست، که محمد عباس زاده رو کنار زدن ، از طرفی هم باید به منصوریان بازیکن شناس گفت دمت گرم که با انتخاب محمد عباس زاده خدمتی بزرگ به تراکتور کرد ،

    • ح

      استوک همون بازیکن پرسپولیس نبود که تو زندان بود و

    • بدون نام

      یاشاسین عباس زاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج