۱۰۷۷۵۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تیمی که از نفت اسکوچیچ هم بهتر است!

سرمربی باتجربه نفتی‌ها بازهم توانست همراه این تیم جشن پیروزی بگیرد تا روز‌هایی فراموش نشدنی و درخشان را در آبادان همراه با طلایی‌پوشان دیار اروند سپری کند.

ورزش سه: سرمربی باتجربه نفتی‌ها بازهم توانست همراه این تیم جشن پیروزی بگیرد تا روزهایی فراموش نشدنی و درخشان را در آبادان همراه با طلایی‌پوشان دیار اروند سپری کند.

فصل گذشته که برزیلی‌های فوتبال ایران در نیم فصل اول با هدایت دراگان اسکوچیچ، روزهای طلایی را پشت سر می‌گذاشتند، بهتر از همه روزهایی که در لیگ برتر حضور داشتند، درخشیدند و تصورشان این بود که آن‌جا انتهای موفقیت نفت در لیگ برتر است اما نفت مدل لیگ بیستم با هدایت سید سیروس پورموسوی همه معادلات را برهم زده است؛ تیمی که نسبت به رقبای خود خیلی دیرتر وارد کازار نقل و انتقالات تابستانه شد و خروجی‌های پرشماری هم داشت اما با تکیه بر پتانسیل بومی، مدیران نفت بازیکنان خوبی را برای فصل جدید به خدمت گرفتند و حضور پورموسوی باعث شد تا برخی جوانان خوزستانی هم فرصت نمایش در ترکیب نفت را به دست آورند.

نتیجه این اعتماد به کادرفنی باتجربه باعث شد تا رکوردهای درخشان اسکوچیچ خیلی زود شکسته شود و نفتی‌ها در کورس صدرنشینی لیگ بیستم قرار گیرند؛ آن‌ها شب گذشته در تقابل با نفت مسجدسلیمان، دیگر تیم وابسته وزارت نفت که در لیگ برتر فوتبال ایران کار خود را دنبال می‌کند، در ورزشگاه تختی آبادان به برتری دو گله رسیدند تا هم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود در دیدارهای خانگی را در لیگ بیستم حفظ کنند و هم با کسب ۱۸ امتیاز در ۱۰ هفته بهترین عملکرد نفت آبادان را در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته دهم رقم بزنند.

بدون‌تردید تداوم عملکرد درخشان شاگردان پورموسوی در نیم فصل دوم، برخلاف آن‌چه که در فصل گذشته رخ داد و در تعطیلات زمستانه، شاکله نفتی‌ها از هم پاشید، می‌تواند زمینه‌ساز اولین صعود آسیایی نفت آن‌هم با هدایت سیدسیروس پورموسوی شود؛ مربی ای که به همراه امیرحسین پیروانی عملکردی کم نقص در لیگ از خود به‌جای گذاشته‌اند.

تیمی که از نفت اسکوچیچ هم بهتر است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      آبادان برزیلته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج