۱۰۷۷۵۳۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

نویدکیا: پرسپولیس نمی‌خواست ما بازی‌سازی کنیم

محرم نویدکیا می‌گوید تیمش مقابل پرسپولیس نمایش بهتری داشته و اگرچه نتیجه صفر بر صفر را منطقی می‌داند، ولی معتقد است در دقایق پایانی شاگردانش بهتر از تیم میزبان بازی کرده اند و می‌توانسته‌‍اند برنده بازی باشند.

ورزش سه: محرم نویدکیا می گوید تیمش مقابل پرسپولیس نمایش بهتری داشته و اگرچه نتیجه صفر بر صفر را منطقی می داند ولی معتقد است در دقایق پایانی شاگردانش بهتر از تیم میزبان بازی کرده اند و می‌توانسته‌‍اند برنده بازی باشند.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی یک بر صفر تیمش در مورد بازگشت به ورزشگاه آزادی پس از چند سال، حرف هایش را آغاز کرد و گفت: خب زمانی که بازی می کردیم، خیلی به آزادی آمدیم. خیلی نتایج و جشن های خوبی گرفتیم ولی الان شرایط طوری شده که باید با یک مسئولیت دیگر کار کنم. الان شرایط سخت‌تر شده است. آن زمان فقط بازی می کردم و راحت تر بودم. الان مسئولیت سخت تر و بزرگ‌تری دارم و باید مراقب تیم باشم و کارم سخت تر شده است و در آخر باید من جوابگو باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه رضایت دارد یا خیر، توضیح داد: نیمه اول خیلی بازی خوبی نبود. وقتی لیست آنها را دیدیم، فهمیدیم که با سه هافبک دفاعی بازی می کنند. حس کردیم می خواهند محتاط‌تر بازی کنند و می‌خواهند با هافبک‌های ما من تو من کنند تا نتوانیم بازیسازی داشته باشیم. چون یکی از کارهایی که ما می کنیم این است که هافبک های ما بتوانند خوب بازیسازی کنند. در این کار موفق هم بودند. نیمه اول فوتبال خوبی نبود و بیشتر درگیرانه و در وسط زمین بود.

نویدکیا که آخرین مرتبه در لیگ پانزدهم به ورزشگاه آزادی آمده بود، به عدم حضور تماشاگران اشاره کرد و افزود: خب چون تماشاگر هم نبود، بازی خیلی جذاب نبود. نیمه دوم بازی بهتر شد و ما چند موقعیت خوب داشتیم؛ مخصوصا اواخر بازی. سه چهار موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم استفاده کنیم ولی در مجموع فکر می کنم نتیجه صفر صفر برای هر دو تیم منطقی بود. با این حال ما اواخر بازی اگر دقت کرده بودیم، می توانستیم برنده بازی باشیم.

سوال بعدی از محرم نویدکیا در رابطه با شروع دوران مربیگری بود و اینکه فضای نقش جدیدش چقدر با نقش او به عنوان کاپیتان و بازیکن تیم متفاوت شده است. او با اشاره به اینکه کارش سخت تر شده، توضیح داد: می توانم بگویم مربیگری سخت‎تر است، چون مسئولیت بیشتری دارید و باید جوابگو باشید. برای من یک مقدار ولی راحت تر است. از بچگی اینجا بوده ام و می دانم تیم چه شرایطی دارد. سعی می کنم تا جایی که می توانم به تیمم کمک کنم. نمی دانم در آینده موفق می شوم یا نه ولی تمام تلاشم را می کنم که بهتر و بیشتر به تیمم کمک کنم.

از نویدکیا در مورد پرمهره بوده تیمش پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: اکثر بازیکن هایی که در تیم هستند، قبلا هم بوده اند. من دو سه بازیکن اضافه کرده ام و حتی چند بازیکن هم کم کرده ام. من بازیکنان خوبی در اختیار دارم و از آنها و کیفیتی که دارند، رضایت دارم. فقط چون تغییر سبک داشتیم، می دانم یک مقدار طول می کشد به شرایط ایده آل برسیم ولی شانس این را داریم که روز به روز بهتر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به سپاهان امسال اومده برا قهرمانی

    • بدون نام

      مدیر پیامهای منا بزار

    • حجت

      آقا ی نوید کیا شما در دوره بازیکنی از بهترین ها در زمان خودت بودی ، اصفهانی پر تعصبی که بخاطر پول حاضر نشدی تیم شهرت رو به پایتختیها بفروشی و در حرفه جدیدت به شها مت میگم تیم بسیار مستحکمی رو خیلی بهتر از آنچه داری خواهی شد و یقه همه تیمها رو میگیری مثل دیروز که باید ۳ امتیاز حقتون بود . استقلالی طرفدار بازی خوب

      پاسخ ها

      • ابی

        آره شما کیسه ها تو فرار از دست پرسپولیس با هم همنظرید.یکی میره ترکیه یکی تو رختکن

    • لنگ حقیر

      اقای ابی نظر منطقی بگذار...منظورت را نگرفتم...اخه یعنی چه البته تومکتب لنگ هوچیگری یک مرام است.

    • کیسه حقیر

      ابی کیسه یه کم منطقی باش تا قهرمانی نیم فصل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج