جاباما
۱۰۷۷۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گزارشی از وضعیت تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

طی روز‌های آینده شاهد تمدید قرارداد چند ستاره پرسپولیس خواهیم بود. اما سؤال هواداران این است که کدام بازیکنان برای تمدید قراردادشان پای میز مذاکره خواهند نشست.

خبرورزشی: طی روزهای آینده شاهد تمدید قرارداد چند ستاره پرسپولیس خواهیم بود. اما سؤال هواداران این است که کدام بازیکنان برای تمدید قراردادشان پای میز مذاکره خواهند نشست.

بعد از روی کار آمدن مدیران جدید در باشگاه پرسپولیس و پس از کسب نتایج قابل قبول توسط کادر فنی فعلی سمیعی و دوستانش اقدام به تمدید قرارداد با یحیی گل‌محمدی و دستیارانش گرفتند که با استقبال زیاد هواداران پرسپولیس مواجه شد. بعد از آن مسئولان باشگاه پرسپولیس طبق درخواست کادر فنی این تیم پس از اتمام فصل نقل‌وانتقالات و قبل از سفر تیم به دوحه برای انجام فینال لیگ قهرمانان آسیا روند تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی را آغاز کردند و بر همین اساس مذاکراتی را با آنها انجام دادند.

در گام اول تمدید قراردادها مهدی عبدی که سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، دو سال دیگر هم با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسید و این موضوع به صورت رسمی انجام شد. به این ترتیب قرارداد مهاجم جوان و شمالی پرسپولیس تا سال ۱۴۰۴ تمدید شد و البته ظاهراً مبلغ پرداختی به عبدی هم نسبت به قرارداد قبلی وی افزایش قابل‌توجهی داشته است. پس از تمدید با عبدی همچنین مذاکرات مثبت و توافق‌هایی بین مدیران پرسپولیس با سیامک نعمتی صورت گرفت و این بازیکن هم با وجود داشتن قرارداد تا پایان فصل آینده قراردادش را یک‌سال دیگر تمدید کرد تا سیامک به صورت رسمی تا پایان لیگ بیست‌ودوم بازیکن پرسپولیس باشد.

همان‌طور که چندی قبل در خبرورزشی نوشتیم پرونده تمدید بازیکنان پرسپولیس به همین جا ختم نمی‌شود و طی روزهای آینده هم شاهد تمدید قرارداد با چند ستاره از سوی باشگاه پرسپولیس خواهیم بود. موضوعی که شکوری معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم در کنفرانس مطبوعاتی خود که شنبه برگزار شد آن را تأیید کرد. حال سؤال هواداران پرسپولیس این است که کدام بازیکنان برای تمدید قراردادشان پای میز مذاکره خواهند نشست ما هم سعی کردیم با بررسی قرارداد بازیکنان پرسپولیس در این گزارش به این سؤال پاسخ دهیم.

کمال توافق کرد

هافبک دفاعی سرخ‌ها که در لیگ پانزدهم توسط برانکو از نفت تهران به پرسپولیس آمد عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داد و یکی از مهره‌های کلیدی سرخپوشان در سال های اخیر بود. کمال که در تمام قهرمانی‌های ٤ فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت چند باری توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و حتی گلزنی هم کرد ولی مصدومیت کتف این بازیکن باعث شد نتواند جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کند. کامیابی‌نیا که در پایان لیگ بیستم قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد مذاکراتی با مدیران پرسپولیس انجام داد و برای تمدید یکساله قراردادش به توافق رسید به این ترتیب کمال تا پایان لیگ بیست‌ویکم سرخپوش باقی خواهد ماند.

کاپیتان نیازی به تمدید ندارد

رکورددار قهرمانی در تاریخ لیگ برتر در ٣٩ سالگی جوری می‌درخشد و برای موفقیت عطش دارد که خیلی‌ها فراموش می‌کنند کاپیتان قرمزها چند سال دارد. بعد از خط خوردن سیدجلال از جام جهانی ٢٠١٨ که منجر به خداحافظی او از تیم ملی شد شایعات زیادی مبنی بر خداحافظی همیشگی او از فوتبال شنیده می‌شد ولی حسینی نه تنها با قاطعیت خداحافظی‌اش را تکذیب کرد، بلکه در زمین هم ثابت کرد هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تشنه جام‌های بیشتر است. سیدجلال قبل از شروع لیگ نوزدهم قرارداد دو ساله‌ای با پرسپولیس امضا کرد که تا پایان فصل آینده معتبر است به این ترتیب هواداران پرسپولیس نگران حضور کاپیتان محبوب‌شان نخواهند بود و سید حداقل تا ٤١ سالگی به فوتبال ادامه خواهد داد. هرچند همیشه یک شایعه تأیید نشده اطراف سیدجلال وجود دارد و آن هم خداحافظی با پیراهن تیم شهرش یعنی ملوان است که با توجه به وضعیت ملوان در لیگ دسته اول و همچنین داشتن قرارداد با پرسپولیس بعید است فعلاً این اتفاق رخ دهد

یحیی و باشگاه کنعانی را می‌خواهند

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به استقلال از چشم طرفداران سرخ افتاد ولی بعد از ملی‌پوش شدن و نمایش‌های خوب پرسپولیسی‌ها قبل از شروع لیگ نوزدهم دوباره سراغش رفتند و او را با قراردادی دو ساله جذب کردند. کنعانی در این مدت آنقدر خوب کار کرد که نه تنها فیکس تیم ملی شد بلکه بین هواداران پرسپولیس هم محبوبیت خاصی به دست‌ آورد و به طور کلی اتفاقات قبل فراموش شد. کنعانی که بدون شک یکی از بهترین‌های سرخ‌ها در راه رسیدن به فینال آسیا بود در پایان فصل جاری قراردادش به پایان خواهد رسید و بازیکن آزاد می‌شود؛ نکته‌ای که در خصوص کنعانی وجود دارد این است که هم یحیی گل محمدی و هم باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به ادامه همکاری با این بازیکن هستند ولی هنوز مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد بین آنها صورت نگرفته است ولی پیش‌بینی می‌شود کنعانی‌زادگان به زودی با پیشنهاد تمدید قرارداد روبه‌رو شود. آن‌طور هم که مشخص است خود محمدحسین اگر پیشنهاد چشمگیر خارجی نداشته باشد علاقه‌مند است فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.

یحیی اوکی دهد، امید تمدید می‌کند

قرارداد امید عالیشاه وینگر با سابقه پرسپولیس که کاپیتان دوم این تیم هم به حساب می‌آید، در پایان لیگ بیستم به پایان خواهد رسید. امید که در چند وقت اخیر به‌خصوص در زمان حضور کالدرون و گل‌محمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت در چند دیدار اخیر و به‌خصوص بعد از جدایی بشار رسن به بازیکن فیکس سرخپوشان تبدیل شد و در دیدار با ذوب‌آهن تک‌گل تیمش را هم به ثمر رساند. در چند وقت اخیر بارها شایعه جدایی و حضور امید در لیست مازاد پرسپولیس به گوش رسید ولی در نهایت این بازیکن باتجربه در تیمش ماندگار شد. با توجه به شرایط موجود به‌نظر می‌رسد فرصت بیشتری برای بازی کردن تا پایان فصل نصیب امید شود و در صورتی‌که یحیی اوکی دهد، عالیشاه می‌تواند قراردادش را هم تمدید کند. چیزی که مشخص است برای عالیشاه تیمی بهتر از پرسپولیس وجود ندارد و خود این بازیکن هم علاقه‌مند به ادامه حضور در جمع سرخپوشان است.

احمد و وحید در صدر لیست یحیی

احمد نوراللهی و وحید امیری دو ستاره بسیار تأثیرگذار پرسپولیس هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد. احمد و وحید آن‌قدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب هستند که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن آنها را دارد. شماره هشت سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده، مهره ثابت یحیی در میانه میدان است و امیری هم تقریباً در پرسپولیس بدون جانشین است، به‌طوری که غیبتش در فینال آسیا خیلی حس شد و بسیاری معتقد بودند اگر پرسپولیس در بازی با اولسان وحید را در ترکیبش داشت شاید با جام قهرمانی به تهران برمی‌گشت. یحیی هم که به خوبی از اهمیت حضور این دو بازیکن در تیمش باخبر است، نام آنها را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داده و قرار است به زودی باشگاه مذاکرات برای تمدید قرارداد وحید و احمد را آغاز کند.

در قرارداد امیری با پرسپولیس بندی وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت ٤٠٠ هزار دلار جدا شود؛ اتفاقی که نزدیک بود در همین تابستان رخ دهد ولی به دلیل جدایی چند ستاره و نیاز پرسپولیس به وحید او تصمیم بر ماندن گرفت، در حالی که پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشت. حال باید دید باشگاه پرسپولیس که تا اینجا عملکرد خوبی در بحث تمدیدی‌ها داشته، چگونه می‌تواند این دو ستاره فوق‌العاده مهم و تأثیرگذار را در تیمش حفظ و قرارداد احمد و وحید را تمدید کند.

شیری و انصاری‌؛ فعلاً خبری از تمدید نیست

محمد انصاری با وجود داشتن قرارداد در ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت، چون سرمربی سرخپوشان معتقد بود انصاری مصدوم است و معلوم نیست بعد از بازگشت به میادین چه میزان آمادگی داشته باشد. با این حال با توجه به جدایی شجاع و نادری و همچنین پیدا نکردن جایگزین مناسب، یحیی مجبور شد انصاری را در تیمش نگه دارد. مهدی شیری که تا قبل از فینال آسیا همه چیز برایش خوب و رؤیایی پیش می‌رفت ناگهان با پنالتی عجیبی که به حریف داد، فعلاً به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و زیر فشار شدید انتقادات قرار دارد. قرارداد انصاری و شیری در پایان فصل به پایان می‌رسد و حداقل فعلاً خبری از تمدید قرارداد با این دو بازیکن در پرسپولیس نیست.

تازه‌واردها همگی قرارداد دارند

پرسپولیس در تابستان امسال کلی ستاره مهم خود را از دست داد و حتی این موضوع بعد از فینال آسیا هم ادامه داشت و بشار رسن با کلی حاشیه از جمع سرخپوشان جدا شد. بعد از جدایی ٧ مهره کلیدی از جمع پرسپولیسی‌ها این تیم ٩ بازیکن جدید به نام‌های حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، میلاد سرلک، آرمان رمضانی، علی شجاعی، مهدی مهدیخانی و محمد شریفی را به ترکیب خود اضافه کرد. نکته جالب اینکه همه این بازیکنان تازه‌وارد برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارند و در صورت نیاز کادر فنی در پرسپولیس باقی خواهند ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهدی شیری شوت بیرون حاجی داره میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج