جاباما
۱۰۷۷۸۲۲
۱ نظر
۵۰۴۷
۱ نظر
۵۰۴۷
پ

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

امروز در این مطلب، ۱۰ برنامه‌ی ورزشی موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌راحتی در خانه ورزش کنید.

برترین‌ها: با مشکلات اخیری که ویروس کرونا ایجاد کرده است، ماندن در خانه ها اجباری، و ادامه فعالیت ورزشی در سالن ها و باشگاه ها غیرممکن شده است. اما در عصری که تقریبا برای انجام هر کاری یک اپلیکیشن موبایل وجود دارد، پس چرا برای ورزش از گوشی های هوشمند استفاده نکنیم؟ حفظ سلامتی و ادامه روند ورزش در این زمان بسیار مهم است، زیرا علاوه بر فواید ورزش، دوری طولانی مدت از ورزش می‌تواند بازگشت به آن را سخت کند. اما با کمک چند نرم افزار و اپلیکیشن ورزشی خوب و همچنین تلاش و پشتکار خود شما، می‌توانید ورزش ها را در خانه انجام دهید و کالری بسوزانید.

ممکن است بعضی از برنامه های ورزشی ارائه شده در این اپلیکیشن‌ها نیاز به تجهیزات اندکی نیز داشته باشند. اما برنامه‌هایی را نیز خواهید یافت که کمترین نیاز را به ابزار ورزشی دارند و صرفا با وزن بدن انجام می‌شوند. امروز در این مطلب، ۱۰ برنامه‌ی ورزشی موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌راحتی در خانه ورزش کنید.

۱. Home Workout - No Equipment

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

Home Workout - No Equipment یک اپلیکیشن ورزش در خانه کاملا ایده‌آل است که برای انجام حرکات ورزشی آن نیاز به هیچ وسیله‌ای ندارید.

Home Workout برنامه‌های بدنسازی‌اش را روی بالا تنه ورزشکار متمرکز کرده و تقریبا تمام تمرینات آن حول تقویت عضلات شکم، سینه و بازو آموزش داده شده و مخصوص آقایان هستند.

البته Home Workout به غیر از مربی حرکات ورزشی، متخصص تغذیه شما هم هست و می‌تواند میزان کالری دریافتی و مصرفی روزانه، شاخص جرمی بدن و وزن شما را هم در پیشنهاد تمریناتش لحاظ کند تا برای ورزش بیشتر از توانتان مایه نگذارید. این اپلیکیشن را تا حد مبتدی می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید، اما برای مراحل بالاتر نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای خواهید داشت. از آنجا که امکان خرید اپ‌های پولی خارجی کار راحتی نیست پیشنهاد ما به شما این است که با جستجوی نام این اپ در دانلودسنتر‌های ایرانی نسخه فول و آنلاکش را دانلود کنید.

۲. Women Workout at Home - Female Fitness

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

اگر خانم هستید و به دنبال اپلیکیشن ورزش در خانه مخصوص بانوان می‌گردید، Leap Fitness برای این موضوع یک اپ مجزا دارد؛ محصولی به نام Women Workout at Home که روی تمرینات ورزشی مخصوص خانم‌ها متمرکز شده. تفاوت این اپ و اپلیکیشن قبلی در نوع تمریناتی است که به کاربرانش پیشنهاد می‌کند.

Women Workout at Home بیشتر روی حرکات ورزشی کمر و پایین تنه متمرکز شده ضمن این که قسمت‌های ویژه‌ای به نام «یوگای چهره» و ورزش‌های مناسب قرنطینه و ورزش‌های آب کردن چربی‌های پشت کمر را هم در آن مشاهده می‌کنید.

برنامه‌های تغذیه‌ای هم طبیعتا با توجه به فیزیک اندام خانم‌ها تنظیم شده‌اند. Women Workout at Home مثل تمام اپ‌های دیگر Leap Fitness حرکات ورزشی را با ویدیو و انیمیشن آموزش می‌دهد و یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی ویژه خانم‌هاست.

۳. اپلیکیشن ورزشی Sworkit

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

در مطالعات و تحقیقات انجام شده پیرامون برنامه‌های ورزشی موبایل، اپلیکیشن Sworkit در بین دیگر برنامه‌ها با توجه به استاندارد‌های کالج آمریکایی پزشکی ورزشی مناسب‌ترین است. این بدان معناست که برنامه‌های ورزشی Sworkit مطابق استاندارد‌ها است و مشروعیت دارد. در این برنامه کاربران این امکان را دارند تا تمرینات را براساس نیاز‌های خود ویرایش کنند و در نهایت به تمریناتی برسند که کاملا مناسب آن‌ها است.

۴. اپلیکیشن Qinetic برای ورزش در خانه

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

اگر عضو سالن‌های ورزشی برای ورزش‌ها و فعالیت‌هایی خاص هستید، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا آن ورزش‌ها و فعالیت‌ها را در خانه انجام دهید. در برنامه فعالیت‌های مختلفی از جمله یوگا، زومبا و HITT وجود دارد که براساس نیاز خود می‌توانید تمرینات مخصوص آن‌ها را انجام دهید.

۵. اپلیکیشن FitOn Workouts & Fitness Plans

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

اپلیکیشن FitOn یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه است و تمام تمرینات فیتنس در این اپلیکیشن رایگان ارائه می‌شوند. با کمک این اپلیکیشن کاربران می‌توانند برای تناسب اندام یا کاهش وزن خود برنامه‌ریزی کنند و در هرزمان و مکانی تمرینات ورزشی خود را با کمترین تجهیزات انجام دهند. دستورالعمل اجرای حرکات ورزشی در این اپلیکیشن به‌واسطه‌ی ویدئو آموزش داده می‌شود تا کاربر تمام جزئیات حرکات را مسلط شود و احتمال ایجاد آسیب در اندام کاهش یابد.

۶. برنامه Nike Training Club

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

کمتر کسی است که با شرکت بزرگ و محبوب ورزشی نایک آشنا نباشد. این برند با این اپلیکیشن در تلاش است تا یک مربی ورزشی شخصی به شما ارائه کند. در این اپلیکیشن، بیش از ۱۸۵ تمرین مختلف و رایگان (از قدرت و استقامت گرفته تا یوگا) وجود دارد که همگی دارای راهنمایی مجازی توسط مربیان نایک هستند. همچنین این برنامه پیشنهادات و توصیه‌های روزانه‌ای ارائه می‌دهد و هرچه بیشتر از برنامه استفاده کنید، کیفیت این پیشنهادات بالاتر می‌رود و انتخابات درست تری خواهید داشت.

۷. Adidas Training by Runtastic

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

این اپلیکیشن از برنامه‌های متنوع برای تمامی سطوح افراد مبتدی، متوسط و حرفه‌ای برخوردار می‌باشد که حداقل مدت‌زمان تمرینات ورزشی، از ۷ دقیقه شروع می‌شود. جالب است بدانید که می‌توانید اکثر برنامه‌های ورزشی بدون استفاده از تجهیزات انجام دهید. همچنین اپلیکیشن ورزش در خانه Adidas Training by Runtastic بالغ‌بر ۱۸۰ ویدئو آموزشی را برای شما ارائه می‌کند و اگر ازجمله افرادی هستید که برای شروع ورزش برنامه‌ای ندارید، می‌توانید با استفاده از امکانات داخل برنامه، ورزش را از صفر شروع کنید. همچنین لازم است بدانید که دانلود برنامه رایگان می‌باشد، اما برای دریافت امکانات بیشتر باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

۸. اپلیکیشن Workout Trainer: Fitness Coach

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

این اپلیکیشن نیز در فهرست بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که کاربر تمایل دارد با استفاده از وزن بدن خود ورزش کند و تمرینات بدون تجهیزات داشته باشد یا با استفاده از برخی تجهیزات ابتدایی مثل دمبل و وزنه‌ی کتری تمرینات ورزشی را به‌انجام برساند، اپلیکیشن Workout Trainer درهرصورت می‌تواند در خدمت او باشد و انعطاف لازم برای سازگاری با شرایط مختلف کاربر را نشان دهد. تمرینات ورزشی در این اپلیکیشن را کارشناس‌های تربیت بدنی تهیه کرده‌اند و از بابت اصول ورزشی آن هیچ نگرانی وجود ندارد.

اپلیکیشن Workout Trainer رایگان است اما، نسخه‌ی Pro پلاس نیز دارد که با خرید اشتراک فعال می‌شود. با فعالسازی این نسخه، کاربر مستقیما و به‌صورت آنلاین زیر نظر مربی اختصاصی برنامه‌های ورزشی خود را دنبال خواهد کرد.

۹. Seven - ۷ Minute Workout

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

اگر از یک اپلیکیشن ورزش در خانه فقط «ورزش در خانه» را می‌خواهید، نه چیزی بیشتر، پیشنهاد ما به شما ۷ Minute Workout است. حرکات ورزشی این اپلیکیشن بیشتر از ۷ دقیقه وقتتان را نمی‌گیرند، و تمرینات بیشتر حالت چالش و بازی را دارند.

به این صورت که در هر چالش ورزشی، شما ۳ جان دارید که هر روزی که ورزش نکنید یکی از آن‌ها از شما گرفته می‌شود. اگر ۳ روز پشت سر هم ورزش نکردید هم به طور کامل در چالش پیش رویتان شکست می‌خورید و باید ورزش‌ها را دوباره از اول انجام بدهید. برای حفظ انگیزه و تشویق به ورزش عالی به نظر می‌رسد، موافقید؟

یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن ورزش در خانه تنوع حرکات ورزشی است، که در نسخه فعلی به بالای ۲۰۰ مورد می‌رسند. البته برای دسترسی به همه آن‌ها باید نسخه کامل و آنلاک اپلیکیشن را استفاده کنید.

۱۰. فیتب، آموزش و برنامه تناسب اندام

ورزش در خانه، معرفی چند اپ ورزشی

نوبتی هم باشد، نوبت یک اپلیکیشن ورزش در خانه خوب ایرانیست. در «فیتب» می‌توانید با تماشای ویدیو‌های آموزشی ورزش کنید. اما نکته خوب اینجاست که مربیان پرورش اندام هم در این اپ عضویت دارند و می‌توانند به صورت آنلاین به شما برنامه ورزشی بدهند.

در واقع فیتب پلی ارتباطی میان ورزشکاران و مربیان ورزشی مطرح ایرانی است و یک شبکه اجتماعی تخصصی در این حوزه به حساب می‌آید؛ بنابراین با عضویت و استفاده از امکان ارزشمند ارتباط با مربیان خوب و مطرح، مطمئن هستید که ورزش اصولی می‌کنید.

ویدیو‌های آموزشی فیتب هم ورزش در خانه و هم ورزش‌های مخصوص باشگاه را شامل می‌شوند و محتوایی که در آن می‌بینید کیفیت بالایی دارند. پیشنهاد می‌کنم در میان اپلیکیشن‌های ایرانی حتما برای ورزش نیم نگاهی به فیتب داشته باشید. تمام این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید از پلی‌استور دانلود کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انقد دنبال ی لقمه نون دویدیم وبارهای بزرگ تر از جثه بلند کردیم که فیت اپلیکیشن غلامه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج