جاباما
۱۰۷۷۸۷۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کنعانی‌: در دربی سرمان را جلوی توپ می‌گذاریم

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی می‌گوید: عنوان بهترین خط دفاعی لیگ محصول یک کار تیمی و گروهی است. یک تیم وقتی گل نمی‌خورد یعنی از نوک حمله تا خط دفاع و دروازه‌بان در فاز دفاعی دویده و زحمت کشیده‌اند.

خبرورزشی: محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی می گوید: عنوان بهترین خط دفاعی لیگ محصول یک کار تیمی و گروهی است. یک تیم وقتی گل نمی‌خورد یعنی از نوک حمله تا خط دفاع و دروازه‌بان در فاز دفاعی دویده و زحمت‌ کشیده‌اند.

پرسپولیس پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا، سومین تساوی متوالی خود در لیگ برتر را برابر سپاهان اصفهان پشت‌سر گذاشت. این در حالی است که تیم یحیی گل‌محمدی با ۲ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. یکی از ارکان اصلی خط دفاعی مستحکم پرسپولیس بدون شک محمدحسین کنعانی‌زادگان است. مدافع وسط ملی‌پوش پرسپولیس که حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

۳ بازی و ۳ تساوی پشت‌سرهم نگران‌کننده نیست؟

نه، چرا باید نگران‌کننده باشد. هنوز که اتفاقی نیفتاده است. شما به این نکته هم توجه کنید پرسپولیس هنوز هم تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است.

البته بهترین خط دفاع لیگ برتر با تنها ۲ گل خورده هم به شما اختصاص دارد!

عنوان بهترین خط دفاعی لیگ محصول یک کار تیمی و گروهی است. یک تیم وقتی گل نمی‌خورد یعنی از نوک حمله تا خط دفاع و دروازه‌بان در فاز دفاعی دویده و زحمت‌ کشیده‌اند.

قبول داری خط دفاع پرسپولیس نسبت به خط حمله این تیم قوی‌تر است؟

ما یک تیم هستیم. همه هم تلاش می‌کنند پرسپولیس موفق شود و با این حرف‌های شما موافق نیستم. پرسپولیس یک تیم خوب است و نمی‌توان تفکیک کرد. ما یک‌سری مشکلات را بعد از رسیدن به فینال آسیا پشت‌سر گذاشتیم که عجیب و غریب بود.

منظورت مسائل حاشیه‌ای است یا جدایی برخی بازیکنان؟

همه چیز را شما و مردم می‌دانید اما آنچه عجیب بود مشکلات بعد از فینالیست شدن پرسپولیس بود.

اما برخی‌ از پرسپولیس به‌عنوان تیم خاص یاد می‌کنند. حرفی که ظاهراً به طعنه زده می‌شود!

واقعاً نمی‌خواهم وارد این صحبت‌ها شوم. حرف‌هایم را قبلاً زدم و پرسپولیس هم در آسیا نشان داد بهترین تیم ایران است. در حرف شاید آسان باشد اما در عمل اصلاً آسان نیست که یک تیم بتواند ۴ سال پشت‌سرهم قهرمان لیگ برتر شود و ۲ بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. شما بگویید ما چه تیم‌هایی را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دادیم؟

التعاون عربستان، الشارجه امارات، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان! چطور؟

شما بهتر از من می‌دانید بودجه این تیم‌ها چقدر است یا اینکه چندبرابر پرسپولیس هزینه کرده‌اند اما به ما باختند. ما در تقابل با چنین حریفانی با کادر فنی و مربیان ایرانی و بازیکنان غیرتمند پرسپولیس توانستیم همه این غول‌های غرب آسیا را شکست بدهیم. من درباره خودم صحبت نمی‌کنم ولی همبازیانم با تمام وجود جنگیدند.

چندی پیش عکس جالبی هم با سری شکسته در صفحه شخصی‌ات منتشر کردی. توضیح می‌دهی؟

بازی رفت فصل گذشته با استقلال بود. همان بازی که با گل مهدی عبدی برنده از زمین خارج شدیم. برای خودم عکس ارزشمندی است.

چون استقلال را بردید؟

این یک‌طرف و جنگیدن با پیراهن پرسپولیس هم از طرف دیگر. این پرسپولیس یک تیم جنگنده و باروحیه است. در هر مسابقه‌ای برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و تا نفس آخر می‌جنگیم.

در آستانه دربی هم این روحیه را دارید؟

شک نکنید! در دربی سرمان را جلوی توپ خواهیم گذاشت.

فکر می‌کنید نتیجه دربی چه شود؟

دربی غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازی دنیاست. در هر لیگی با هر سطحی دربی یک بازی متفاوت است. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

زیر همان عکسی هم که با سر شکسته در صفحه شخصی‌ات منتشر کردی، خطاب به هواداران پرسپولیس نوشته بودی: «فوتبال بازی جذاب و قشنگی است ولی نبود شما هواداران پرسپولیس این جذابیت را کم می‌کند. خیلی دلتنگ شما هستم ولی تنها نخواهم بود. شاید در ورزشگاه نباشید ولی همیشه انرژی‌های مثبت شما کنار من است. همه تلاشم را خواهم کرد تا شما را خوشحال کنم. با افتخار و صدای بلند فریاد خواهم زد بهترین هستید در دنیا و جای شما در قلب من است.»

واقعاً اعتقاد قلبی من است. ویروس کرونا جذابیت فوتبال را که تماشاگران باشند از این ورزش گرفت. تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس به نظر من بیشتر این موضوع را احساس می‌کند. تماشاگران در استادیوم‌ها یار دوازدهم نه بلکه یار اصلی ما هستند. وقتی صدای هواداران پرسپولیس در استادیوم‌ها طنین‌انداز می‌شود همه بازیکنان روحیه می‌گیرند اما با تمام این تفاسیر ما انرژی مثبت طرفداران را دریافت می‌کنیم.

با محسن بنگر که صحبت می‌کردیم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت دربی بدون تماشاگر که دربی نیست و استرس ندارد!

به هر حال همان‌طور که گفتم فوتبال بدون تماشاگر با بازی با تماشاگر، زمین تا آسمان فرق می‌کند. امیدوارم مردم ایران و همه دنیا هرچه زودتر از شر ویروس کرونا راحت شوند. زندگی همه مختل شده و دیدن استادیوم‌های خالی هم واقعاً جالب نیست.

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟

پرسپولیس هواداران و پیشکسوتان بامعرفت و فهیمی دارد. راز موفقیت این تیم در ۴ سال گذشته اتحاد، همدلی و وحدت پرسپولیسی‌ها بوده است. نیازی هم نیست من بگویم و هواداران عزیز خوب می‌دانند این پرسپولیس در حال حاضر بیشتر از همیشه نیاز به حمایت دارد. شکی هم ندارم طرفداران بامعرفت و دوست‌داشتنی پرسپولیس مثل همیشه از ما حمایت و تشویق‌مان می‌کنند کما اینکه در این چند روز هم پیام‌های مثبت و انرژی‌بخشی از سوی هواداران دریافت کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با نمایشی خوب و تلاش زیاد جواب زحمات و حمایت‌های هواداران پرسپولیس را بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم این حرف زد

      تو رو خدا یکی جلو اینو بگیره
      اخرش خودش ضایع میشه
      قایدی لاییش میزنه . آبرمون میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی بازیای دیگه احتیاط میکنی ناخن هات نشکنه

    • زنده باد پرسپولیس

      مردی کنعانی بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج