۱۰۷۷۹۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داور گل ما را مردود کرد و خندید!

هافبک تیم نساجی گفت: تصمیمات اشتباه داور با نگرفتن گل و از طرف دیگر عدم اعلام دو پنالتی صد درصد برای نساجی، اجازه نداد ما برابر پیکان به امتیاز برسیم.

خبرورزشی: محمود قائدرحمتی هافبک تیم نساجی با بیان اینکه تیم ما یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل پیکان ارائه داد، گفت: «پس از رسیدن به گل اول، می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم ولی متأسفانه با بی‌دقتی و بدشانسی موفق نشدیم این کار را انجام دهیم. در نیمه دوم هم روی دو غافلگیری و اتفاقات عجیب گل خوردیم و با وجود شایستگی کامل برای گرفتن امتیاز و حتی برتری، شکست خوردیم.»

او درباره مردود شدن گلش در دقایق پایانی این دیدار عنوان کرد: «اصلاً معلوم نبود که داور در آن صحنه خطا گرفت یا تصمیم دیگری داشت! به خدا قسم نفهمیدیم داور چه چیزی را گرفت. نمی‌دانیم خطا بود، هند بود یا آفساید. وقتی از داور می‌پرسیدیم که چرا این گل را مردود کرد، فقط به ما می‌خندید و هیچ جوابی نمی‌داد. به کمک‌داوران گفتیم که چرا گل ما را نگرفتید ولی آنها گفتند داور این تصمیم را داشت و نظر ما نبود.»

هافبک نساجی در ادامه گفت‌: «شک نکنید اگر آن گل قبول می‌شد، روحیه ما برای دو هفته آینده که میزبان هستیم، بسیار بالا می‌رفت و می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما تصمیمات اشتباه داور با نگرفتن گل و از طرف دیگر عدم اعلام دو پنالتی صد درصد برای نساجی، اجازه نداد ما برابر پیکان به امتیاز برسیم.»

هافبک نساجی نسبت به عدم پخش بازی‌ها در ورزشگاه شهرقدس انتقاد کرد و افزود: «نیاز است سازمان لیگ تصمیم جدی برای این موضوع بگیرد و مردم ببینند که داوری‌ها در چه اندازه فاجعه است. خیلی راحت سر ما را بریدند و اعتراض هم راه به جایی نمی‌برد. اصلاً وقتی داور با خنده گل ما را مردود می‌کند، چه اعتراضی به او داشته باشیم؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج