۱۰۷۷۹۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

وارد حریم خصوصی دانشجویان نشوید

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مسئولین کمیته‌های انضباطی دانشگاه متذکرشد: وارد حریم خصوصی دانشجویان نشوند و با مسئولین کمیته انضباطی که مسائل غیر مرتبط با دانشگاه و دانشجویان را به داخل دانشگاه بکشانند و با آبروی دانشگاه و دانشجویان بازی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام دانشجویی طی سال گذشته به دانشجویان این دانشگاه خبرداد.

دکتر سعید کاردار در نشست معاونین دانشجویی و مسئولان صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: از این میزان تسهیلات ۲۴۰ میلیارد تومان از محل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و مابقی از محل وام‌های وزارت علوم به ۴۳۲ هزار دانشجو ارائه شده است.

وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات در قالب وامهای شهریه ضروری، ازدواج و مسکن به دانشجویان در سال ۹۲ پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر بالغ بر یک میلیون و ۶۳۸ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل علم و دانش هستند، از پوشش بیمه سلامت به صورت رایگان و بیمه تکمیلی دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان در صورت تمایل با پرداخت وجه به صورت نقد یا از محل وام صندوق رفاه وزارت علوم می توانند از خدمات بیمه تکمیلی نیز بهره مند شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تا پایان ترم جاری(خردادماه) تمامی دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش بیمه سلامت نیز قرار می گیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ابلاغ آیین نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویان نیز تصریح کرد: برای رفاه دانشجویان متقاضی، تمامی فرآیند درخواست نقل و انتقالات از۱۵ تیرماه جاری به مدت ۱۵ روز برای ترم جدید به صورت تحت وب (سامانه‌ای) انجام می شود.

وی به مسئولین کمیته‌های انضباطی دانشگاه متذکرشد: وارد حریم خصوصی دانشجویان نشوند و با مسئولین کمیته انضباطی که مسائل غیر مرتبط با دانشگاه و دانشجویان را به داخل دانشگاه بکشانند و با آبروی دانشگاه و دانشجویان بازی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

دراین نشست که با حضور مدیران کل خدمات دانشجویی، صندوق رفاه و بیمه دانشجویان و نقل و انتقالات، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، رییس شورای سیاست گذاری سمای استان گیلان و معاونین دانشجویی و مسوولان صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز دانشگاههای آزاد اسلامی استان در سالن جلسات دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد، آخرین آئین نامه ها و بخشنامه های حوزه معاونت دانشجویی بررسی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج