جاباما
۱۰۷۸۳۳۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام، حاشیه و مفت‌بازی

بعد از اعلام برنامه ۳ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، یکی از مربیانی که به‌شدت به این برنامه اعتراض کرد جواد نکونام بود.

روزنامه همشهری: بعد از اعلام برنامه ۳هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، یکی از مربیانی که به‌شدت به این برنامه اعتراض کرد جواد نکونام بود، چراکه با جابه‌جایی برنامه هفته‌های نهم و دهم، تیم او ۲بازی خانگی پشت‌سر هم برابر نساجی و مس رفسنجان پیدا کرد و در عوض ۳ بازی بیرون از خانه‌اش پشت سر هم افتاد. به این ترتیب فولاد باید در یک بازه زمانی ۲هفته‌ای (از ۲۱دی تا ۵بهمن) به‌ترتیب در خانه سپاهان، پرسپولیس و ماشین‌سازی به میدان برود.

نکونام خیلی محکم و پرسروصدا به این برنامه اعتراض کرد و برای چند ساعت تیتر اول خبرهای ورزشی شد. خب طبیعتا برگزاری ۳بازی بیرون از خانه خوشایند هیچ تیمی نیست، اما در شرایط خاصی این اتفاق رخ داده و در عوض فولاد می‌توانست با کسب ۶امتیاز کامل از ۲ بازی متوالی خانگی، با انگیزه و شور بیشتری راهی ۳بازی بعدی شود. با وجود این سرمربی سرخپوشان اهوازی با دست خودش تیمش را به حاشیه برد و باعث شد فولاد بعد از پیروزی دشوار و ناپلئونی برابر نساجی، مقابل مس رفسنجان در دقیقه ۹۰ گل بخورد و ۲امتیاز کلیدی از دست بدهد.

همه اینها در حالی است که اعتراض نکونام پایه منطقی درستی هم ندارد. بین بازی فولاد- سپاهان و فولاد- پرسپولیس ۸روز فاصله وجود دارد و با این شکاف بزرگ، آن هم در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر واقعا اعتراض و جوسازی چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

به هر حال نکو در زمره مربیان نوگرای فوتبال ایران طبقه‌بندی می‌شود و اگر واقعا قرار است اینطور باشد، بهتر است روی متن تمرکز کند نه حاشیه. در غیراین صورت نخستین تیمی که ضرر می‌کند خود فولاد است؛ مثل همین ۲امتیازی که پرید و رفت و دیگر هم قابل جبران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      آره اگه اعتراض نمیکرد، دقیقه نود گل نمیخورد. عجب تحلیلی.

    • بدون نام

      در حق همه به خاطر یه تیم خاص اجحاف بشه اعتراض هم نکنن

      پاسخ ها

      • ز ب

        فعلا تیم لنگ شده سوگلی حکومت تا فصل بعد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج