۱۰۷۸۳۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رحمتی تا هر وقت بخواهد در شهر خودرو می‌ماند

مالک باشگاه شهرخودرو پس از ثبت نام برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون فقط برای فوتبالی‌ها است و جایی برای غیر فوتبالی‌ها نیست.

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه شهرخودرو پس از ثبت نام برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون فقط برای فوتبالی‌ها است و جایی برای غیر فوتبالی‌ها نیست.

فرهاد حمیداوی درباره ثبت نام خود برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حدود ۹-۸ ماه قبل در انتخابات شرکت کردم که به دلیل بحث کرونا آن انتخابات لغو شد و در ادامه هم به مشکلات اساسنامه خوردیم. اکنون برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون ثبت نام کردم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی درباره تغییرات اساسنامه عنوان کرد: فکر می کنم این اساسنامه باز هم جای تغییر داشت اما نسبت به اساسنامه قبلی خیلی بهتر شده است.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره حضور فوتبالی‌ها در انتخابات توضیح داد: فکر می‌کنم این فدراسیون فقط برای فوتبالی‌ها است و جایی برای غیر فوتبالی‌ها نیست اما برخی مدیران غیرفوتبالی هم توانمند هستند. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بیفتد و هر عزیزی می آید گام خوبی برای فوتبال پاک بردارد.

حمیدوای درباره وضعیت شهرخودرو گفت: در این دو هفته گذشته خوب نتیجه گرفته ایم و فکر می‌کنم نوار بدشانسی از تیم ما برداشته شده است.

وی درباره اینکه تا چه زمانی به مهدی رحمتی مهلت می‌دهد، گفت: تا هر زمانی که دوست داشته باشد در تیم ما بماند.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره مشکل مالی شهرخودرو عنوان کرد: اصلا مشکل مالی نداریم. نمی‌دانم چرا این حواشی ایجاد می شود و نمی‌خواهم به آن ورود کنم.

حمیداوی درباره دلیل راه ندادن این تیم به ورزشگاه در روز بازی با سایپا اظهار داشت: اختلاف درون خانوادگی بین مدیران باشگاه و عزیزان در ورزشگاه بود که در هفته گذشته حل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج