جاباما
۱۰۷۸۵۰۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نویسنده و پژوهشگر خوزستانی درگذشت

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تایید درگذشت کاظم پور کاظم نویسنده و محقق خوزستانی گفت: وی یکی از نویسندگان، محققان و پژوهشگران در حوزه اقوام و انساب در دشت ازادگان بود و کتاب‌های زیادی در این حوزه نوشت.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تایید درگذشت کاظم پور کاظم نویسنده و محقق خوزستانی گفت: وی یکی از نویسندگان، محققان و پژوهشگران در حوزه اقوام و انساب در دشت ازادگان بود و کتاب‌های زیادی در این حوزه نوشت.
نویسنده و پژوهشگر خوزستانی درگذشت
محمد جوروند روز شنبه در گفت‌وگو با ما اظهار داشت: همه آثار پژوهشی مرحوم پورکاظم حاصل تحقیقات میدانی و مستند شخص او بود و در این حوزه زحمات بسیار زیادی کشید.
وی افزود: به خاطر دارم که در سال ۱۳۷۵ پیرامون اقشار و اقوام مختلف استان خوزستان کارهای پژوهشی و تحقیقاتی انجام می‌داد و محققی مدرن به شمار می‌رفت، اندیشه زنده‌یاد پورکاظم اندیشه‌ای پژوهشی بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: آثار پورکاظم آکادمیک بودند که می‌توانند به عنوان منبع و ماخذ مورد رجوع محققان و پژوهشگران در حوزه اقوام، انساب و شعر و ادبیات عرب قرار گیرد.
وی با بیان این که تحقیقات او تنها مختص به قوم خاصی نبود تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های تحقیقات زنده یاد پورکاظم رعایت انصاف بود و می توان از او به عنوان محققی منصف و دقیق یاد کرد.
به گزارش ایرنا زنده یاد کاظم پورکاظم متولد سال ۱۳۲۴ صبح امروز(شنبه) در منزل خود درگذشت، علت دقیق فوت این نویسنده هنوز به طور دقیق از سوی خانواده وی اعلام نشده است پور کاظم مولف ۱۵ جلد کتاب در حوزه تاریخ و ادب خوزستان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحش شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج