جاباما
۱۰۷۸۵۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا PSG قادر به جذب لیونل مسی نیست؟

شرایط پاری سن ژرمن برای جذب لیونل مسی، ستاره ۳۳ ساله بارسلونا دشوار است.

ورزش سه: شرایط پاری سن ژرمن برای جذب لیونل مسی، ستاره ۳۳ ساله بارسلونا دشوار است.

لیونل مسی هنوز تصمیم به تمدید قرارداد با بارسلونا نگرقته و همین حالا نیز می تواند قانونا با دیگر باشگاه ها مذاکره کرده و به توافق دست یابد. اما به نظر می رسد لیونل مسی در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا بوده و قصد دارد بعد از این ماجرا در مورد آینده تصمیم بگیرد. از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی نام برده شده است.

اما شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد قانون "فرپلی مالی" کار پاری سن ژرمن برای جذب لیونل مسی را دشوار خواهد ساخت. با شیوع ویروس کرونا، پی اس جی نیز مانند دیگر باشگاه ها دچار مشکلات مالی فراوانی شده و جذب لیونل مسی در این موقعیت کار آسانی نیست.

به نظر می رسد لیونل مسی در باشگاه جدید خود سالانه خواهان دریافت ۶۰ میلیون یورو دستمزد است. نیمار نیز ۳۰ میلیون حقوق می گیرد و کیلیان امباپه در صورت تمدید قرارداد خواهان رقمی مشابه نیمار است. جمع دستمزد فقط این سه بازیکن ۱۵۰ میلیون یورو در سال می شود که رقم هنگفتی است. همچنین جذب این همه بازیکن گرانقیمت ممکن است باعث حساسیت یوفا و بروز محرومیت های برای باشگاه پاری سن ژرمن شود.

پس بدین ترتیب جذب لیونل مسی در این شرایط برای باشگاه فرانسوی مقدور نخواهد بود و بعید است پاری سن ژرمن مقصد بعدی این ستاره آرژانتینی لقب گیرد. از منچسترسیتی نیز به عنوان یکی دیگر از مشتری های لیونل مسی نام برده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج