جاباما
۱۰۷۸۶۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مسی در «بدترین» فصلش هم آقای گل شد!

ستاره آرژانتینی با دبل در مقابل گرانادا در بازی شنبه آقای گل لالیگا شد و در فصلی که خیلی ها می گفتند "بدترین" فصلش در پیراهن بارسلوناست دوباره به خودش آمده و می خواهد پی چی چی را از آن خود کند.

فوتبالی: لیونل مسی دوباره احیا شده است. ستاره آرژانتینی با دبل در مقابل گرانادا در بازی شنبه آقای گل لالیگا شد و در فصلی که خیلی ها می گفتند "بدترین" فصلش در پیراهن بارسلوناست دوباره به خودش آمده و می خواهد پی چی چی را از آن خود کند.

مسی در این بازی در ابتدا با یک ضربه دقیق گلزنی کرد و بعد از آن گل دومش را با یک ضربه آزاد زیبا از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند. مسی پس از پشت سر گذاشتن سال کابوس بار ۲۰۲۰ با انگیزه بالایی وارد سال ۲۰۲۱ شده است. او در ابتدا مقابل بیلبائو دبل کرد و حالا با دو گل دیگر مقابل گرانادا ورق را به سمت خود برگرداند.

مسی که در ماه های اخیر مشکلات زیادی در گلزنی با ضربه کاشته داشت، بالاخره در مقابل گرانادا طلسم شکست. او یکی از بهترین کاشته زن های سالهای اخیر است و خیلی از تیم های لالیگا سعی کرده بودند که با آنالیز نحوه کاشته زدنش جلوی گلزنی او با این روش را بگیرند. بازیکنان گرانادا نیز سخت تلاش کردند تا جلوی گلزنی مسی را بگیرند اما موفق نبودند و شگفت زده شدند.

لئو حالا با ۱۱ گل بهترین گلزن لیگ اسپانیا است و از جرارد مورنوی ده گله عبور کرده است. لوئیز سوارز و یاگو آسپاس نیز با ۹ پل در رده بعدی هستند. مسی تا کنون هفت بار جایزه پی چی چی را به عنوان بهترین گلزن لالیگا برده و امسال می خواهد برای هشتمین بار این عنوان را کسب کند. او حالا تعداد گلهای خود در بارسا را به ۶۴۶ رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج