۱۰۷۸۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرسپولیسی‌هایی که یک‌ دهه منتظر دربی بودند

جای عیسی آل‌کثیر واقعاً در این دربی خالی است وگرنه تعداد دربی‌اولی‌هایی که پرسپولیسی بودن‌شان قبل از حضور در پرسپولیس ثابت شده بود، به سه می‌رسید و همه دنبال درخشش این مثلث در دربی بودند.

روزنامه ایران ورزشی: جای عیسی آل‌کثیر واقعاً در این دربی خالی است وگرنه تعداد دربی‌اولی‌هایی که پرسپولیسی بودن‌شان قبل از حضور در پرسپولیس ثابت شده بود، به سه می‌رسید و همه دنبال درخشش این مثلث در دربی بودند.

حالا اما همه نگاه‌ها به حامد لک و احسان پهلوان خواهد بود که یکی درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و دیگری به عنوان هافبک چپ به میدان خواهد رفت.

این اولین بازی پهلوان و لک با پیراهن تیم محبوب دوران کودکی‌شان مقابل حریف سنتی خواهد بود و برای آنها کاملاً خاص و ویژه است.

لک قبل از حضور در پرسپولیس همواره مقابل استقلال، پرسپولیسی بودنش را با رفتارهای ویژه فریاد زده بود اما حالا که به پرسپولیس آمده طی تحول بزرگ اخلاقی و حتی فنی می‌خواهد با بسته نگه داشتن دروازه‌اش خاطره خوبی از خودش در دربی بر جای بگذارد.

در مورد احسان پهلوان هم که مثل حامد لک پرسپولیسی بودنش را جار نزده بود، همه آنهایی که او را از کودکی در بجنورد و مشهد می‌شناختند، می‌توانند به پرسپولیسی بودنش و شدت علاقه او به این تیم شهادت بدهند.

پس اینهایی که عاشق پرسپولیس هستند حتماً منتظر چنین روزی بودند که خودشان را به عنوان عضوی از تیم محبوب‌شان مقابل حریف سنتی تصور کنند و منتظر روزی باشند که قرار است مقابل استقلال بدرخشند.

حامد لک که یک ماه قبل ۳۰ سالگی را پشت سر گذاشته از ده سال قبل در لیگ برتر بازی کرده و حضور در تیم‌های مختلفی را تجربه کرده است اما ده سال منتظر بوده تا چنین روزی فرا برسد و بتواند ستاره تیمش مقابل استقلال باشد؛ پس این بازی برای او ویژه‌تر از همیشه است و می‌توان منتظر درخشش و خودنمایی‌اش بود، بخصوص که در حال حاضر هم فرم بسیار خوبی دارد.

احسان پهلوان فصل را فوق‌العاده شروع کرد. هم در مسابقات آسیایی خوب بود هم در شروع لیگ استارتی بی‌نظیر داشت اما محرومیت از فینال و بیرون رفتن از ترکیب قبل از آن مسابقه باعث شد کمی افت کند هر چند در بازی اخیر مقابل سپاهان نشانه‌هایی از بازگشت به فرم مطلوب را عیان کرد.

احسان بازیکن خلاق و تکنیکی است که می‌تواند در بازی‌های بزرگ و پرفشار در یک لحظه کار را برای تیمش در بیاورد.

حالا این ویژگی فنی را بگذارید کنار انگیزه و احساس غیر قابل توصیف او به عنوان یک پرسپولیسی که سال‌هاست منتظر این بازی بوده.

پهلوان ۲۷ سال دارد و بیش از ۹ سال است که در لیگ برتر حضور داشته اما حالا به نقطه‌ای رسیده که در کودکی به عنوان رویا در سر داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج