۱۰۷۸۷۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کریمی و مهدوی‌کیا نجات‌بخش فدراسیون می‌شوند

سرمربی پارس جنوبی جم با خوشحالی از ورود علی کریمی به کارزار انتخابات فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد با ورود فوتبالی‌ها به عرصه مدیریت، روز‌های خوبی را شاهد باشیم.

خبرآنلاین: سرمربی پارس جنوبی جم با خوشحالی از ورود علی کریمی به کارزار انتخابات فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد با ورود فوتبالی ها به عرصه مدیریت، روزهای خوبی را شاهد باشیم.

محمد نصرتی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص حضور علی کریمی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قبل از هرچیز خیلی خوشحالم که فشار فیفا باعث شد تا اساسنامه فدراسیون فوتبال اصلاح و به استانداردهای جهانی نزدیک شود. حالا مسیر و شرایط برای حضور فوتبالی ها هموار شده و می توانیم امیدوار به روزهای بهتری باشیم.

وی افزود: حضور علی کریمی در انتخابات را به فال نیک می گیرم و مطمئن هستم او با انگیزه ای که دارد، فصل نویی را در مدیریت فوتبال ما رقم بزند.

نصرتی با اشاره به پتانسیل خوب فوتبالی ها برای ورود به عرصه های مدیریتی تصریح کرد: ما افراد بزرگی داریم که توانایی های آنها فراتر از فوتبال ایران است. به طور مثال آقای دایی قابلیت های بالایی دارند و با مقبولیتی که در مجامع بین المللی دارند می توانند حتی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز بر عهده بگیرند.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره نداشتن سابقه مدیریتی توسط علی کریمی گفت: فوتبال کرواسی با داوور شوکر به عنوان رییس فدراسیون فوتبال هم در جهانی جهانی و هم در زمینه ترانسفر بازیکن به بهترین لیگ های دنیا عملکرد فوق العاده ای داشته است. علی کریمی با کمک مشاوران و دستیاران خود می تواند فدراسیون ما را در مسیر موفقیت قرار دهد. شنیده ام که او از دکتر دادگان نیز مشاوره های لازم را گرفته و در مجموع من به کارایی زوج کریمی و مهدوی کیا خوشبینم و معتقدم آنها کلید روزهای خوب فوتبال ما هستند.

وی ادامه داد: ما افراد زیادی داریم که در این فوتبال امتحان خود را پس داده اند و کریمی می تواند فکری نو را به بدنه فوتبال تزریق کند.

نصرتی فوتبال پایه و امکانات سخت افزاری را چالش های مهم رئیس آینده فدراسیون فوتبال دانست و اظهار داشت: فوتبال ما زیان ده است و بابد ساختار اقتصادی فدراسیون فوتبال اصلاح شود تا بخش خصوصی بتواند با اطمینان خاطر بیشتر برای رونق فوتبال ورود کند. ضمن اینکه نباید از تیم ملی و جایگاه آن در فوتبال آسیا و جهان غافل شویم.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از شهرآورد نیز تهران گفت: پرسپولیس در حال حاضر بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و به نظر شرایط این هفته های اخیر تاثیر زیادی در نتیجه دربی ندارد. این بازی شرایط خلص خودش را دارد و من خوشبین هستم با تدابیر کادر فنی، پرسپولیسی ها برنده شهرآورد باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج