۱۰۷۸۸۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جنگ بین رئال و لالیگا؛ بزرگ‌تر از همیشه

زیدان و بازیکنان رئال مادرید پس از بازی دیشب برابر اوساسونا، از برگزارکنندگان بازی بسیار خشمگین بودند.

ورزش سه: زیدان و بازیکنان رئال مادرید پس از بازی دیشب برابر اوساسونا، از برگزارکنندگان بازی بسیار خشمگین بودند.

روز به روز به لیست گلایه های رئال مادرید از برگزارکنندگان لالیگا افزوده می شود؛ برنامه بازی ها، سوپر لیگ، VAR و حالا سفر به پامپلونا...

سفر رئال به پامپلونا به آخرین موضوع مورد مناقشه بین رئال و لالیگا تبدیل شد. رئال مادرید با مشقت فراوان و پس از ۴ ساعت معطلی در فرودگاه باراخاس توانست به پامپلونا برود تا دیشب برابر اوساسونا قرار بگیرد. تا ساعات انتهایی شب، وضعیت برگزاری بازی نامشخص بود اما در نهایت تیم داوری تشخیص داد که بازی به انجام برسد.

زیدان پس از بازی مراتب نارضایتی خود، باشگاه و بازیکنانش از شیوه مدیریت لالیگا ابراز کرد و فصل دیگری از جدال بین رئال و لالیگا را رقم زد. جدالی که بر سر حق پخش تلویزیونی آغاز شده بود و در ادامه به برنامه بازی ها، سوپر لیگ اسپانیا و مشکلات VAR نیز کشیده شد.

زیدان خشمگین‌تر از همیشه در کنفرانس پس از مسابقه گفت: " این یک مسابقه فوتبال نبود. بازی باید لغو می شد. حالا ما اصلا نمی دانیم کی می توانیم به خانه بازگردیم."

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال نیز در انتقاد از برگزاری بازی در شرایط بد جوی گفت: "کاری که لالیگا با ما می کند صحیح نیست. ما عروسک های خیمه شب بازی نیستیم. مجبور شدیم از روی یک باند یخ زده پرواز کنیم تا سه امتیاز این بازی را از دست ندهیم. ما آدم های واقعی هستیم و نه بازیگران نمایش... و نباید در دل توفان و رعد و برق سفر کنیم."

مادریدی ها قبل از برگزاری بازی هم عصبانی بودند. اول به این دلیل که آنها می خواستند شنبه به پامپلونا سفر کنند و نه بعد از ظهر جمعه. دوم به این دلیل که با توجه به اوضاع جوی ترسناک مادرید با وجود بارش شدید برف، لالیگا هیچ کاری برای تعویق بازی انجام نداد. مادریدی‌ها بالاخره به پامپلونا سفر کردند و در زمینی نه چندان مناسب به نتیجه تساوی با اوساسونا دست یافتند و جنگ با لالیگا اکنون بزرگتر از همیشه است...

در ادامه بگو مگو های اخیر رئال و لالیگا، پس از صحبت فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، در رابطه با سوپر لیگ اروپا، خاویر تباس، مدیر لالیگا، گفت که به نظرش پرز اطلاعات چندانی در این باره ندارد و سوپر لیگ اروپا یک پروژه غیر واقعی است.

همچنین در مورد VAR، نیز مناقشاتی بین رئال و لالیگا وجود دارد. رئال معتقد است که تکرار بسیاری از صحنه‌های جنجالی که به نفع رئال باید سوت زده می‌شدند در تلویزیون به نمایش در نمی آید و در VAR چک نمی شوند.

فلورنتینو پرز در این رابطه گفت: "در بسیاری موارد در تلویزیون تکرار بعضی از صحنه های بسیار مهم پخش نمی شود. همه می بینند که چه بی عدالتی نه فقط در پخش صحنه های مهم، بلکه در گزارش بازی ها توسط کسانی که هیچوفت طرف رئال نبوده اند، در جریان است."

رییس لالیگا نیز در پاسخ به صحبت‌های پرز ساکت نماند و گفت: " اگر فکر می کنی پخش تلویزیونی به درد نمی خورد، می توانی تلویزیون رئال را تماشا کنی."

اما بیشتر از همه چیز، رئال به برنامه بازی ها اعتراض دارد و رئالی ها معتقدند وقت استراحت‌شان بسیار کمتر از رقبا، مخصوصا بارسلونا است. فصل پیش پس از اینکه رئال مجبور شد در ۶۴ ساعت با دو تیم ختافه و اتلتیک بازی کند، صدای اعتراض رئال بلند شد.

فصل پیش در مجموع، رئال مادرید ۱۳۵ ساعت کمتر از بارسا، زمان برای استراحت داشت.

تمام این ماجراها از اختلاف نظر رئال و لالیگا بر سر حق پخش تلویزیونی بازی ها آغاز شد. حالا رئال و لالیگا بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر درگیرند و پرز و تباس آشتی ناپذیر به نظر می رسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج