۱۰۷۸۸۸۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

فائزه هاشمی: محسن می‌خواهد ما را کنترل کند

فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند.

خبرآنلاین: فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند.

«محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند.» این جمله‌ای است که فائزه هاشمی رفسنجانی درباره اختلاف نظر فرزندان هاشمی رفسنجانی به خبرآنلاین می‌گوید.

او در پاسخ به این سوال که «یکبار به شوخی جدی گفتید ما خواهر و برادرها با هم یکجا باشیم دعوایمان می‌شود چقدر اختلاف نظر بین شما وجود دارد گفت: «این شوخی بود، و باز به شوخی "دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجد"، لذا نیاز نیست اختلاف نظر داشته باشیم. با صحبت‌هایی که هر کدام در رسانه ها داریم می‌شود تفاوت دیدگاه‌ها را دریابید. مثلا محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند. مامان برایش هنوز عجیب است مثلا" می گوید مگر تو چکاره ای که این حرف ها را می زنی؟ یا مثلا" مگر سرت می شود که تو را دعوت کنند؟ به شوخی جواب می‌دهم مگر نمی‌دانید که من یک شخصیت بین‌المللی هستم شما ما را تحویل نمی‌گیرید. به هر حال روابط خانوادگی خیلی تفاوت دارد. »

چد ساعت از انتشار این مصاحبه نمی‌گذزد که محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به اظهارات فائزه درباره حمایت از دونالد ترامپ و ایجاد تغییر در ایران که در مصاحبه‌ای با انصاف نیوز ان را مطرح کرده بود نامه‌ای سر گشاده منتشر کرد و از او خواست عذرخواهی کند. او نوشت:«میدانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است که شاید باعث کشاندن تو به تندروی و خارج شدن از مشی میانه روی پدر گردیده، ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۹

      تو از کنترل راهداری خارج شدید

      پاسخ ها

      • بابک

        به مخسن بگو تخم مرغ از سفره ها پرررررررر

    • بدون نام

      خانم فائزه شما درست میگویید محسن مزه مقام زیر دندانش مزه کرده از خودش میترسد خانه نشین شود مردم شما را قبول دارند نه محسن را

    • بدون نام

      شیرزن،کاشکی برادرت وجود تورا داشت. حرف حق زدی نگران شدند وچرتشان پاره شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج