۱۰۷۸۹۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طعنه مرزبان به تیم نکونام: شرافتمندانه نبود

علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری به شدت از رفتار تیم حریف و عملکرد داور انتقاد کرد و خواهان شفاف سازی در مورد دلیل دیرهنگام داور مسابقه شد.

ورزش سه: علیرضا مرزبان پس از تساوی یک بر یک سپاهان برابر فولادخوزستان که با از دست رفتن دو امتیاز دیگر برای طلایی پوشان همراه بود، در نشست خبری حاضر شد و در مورد بازی گفت: در نیمه اول بسیار با کلاس و خوب بازی کردیم و شانس‌های خیلی خوبی را داشتیم. توانستیم توپ و حریف را کنترل کنیم و پاس‌های خیلی خوبی دهیم و تنها چیزی که دردناک بود گل نزدن ما بود. در همان نیمه اول می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم اما نشد.

او سپس در مورد روند بازی در نیمه دوم توضیح داد: بازی در نیمه دوم بیش‌تر جنجالی و فیزیکی شد و مدام تیم پزشکی فولاد در زمین بود و هر دفعه یکی از بازیکنان فولاد روی زمین می‌افتاد و این اتفاق بازی جوانمردانه را زیر سوال برد.

مرزیان که به نظر می رسید به شدت از شیوه بازی فولاد خوزستان ناراحت است، ادامه داد: با این مسائل مجبوریم زندگی کنیم و درس بزرگی برای بازیکنان ما بود که حریف از این حربه‌ها استفاده می‌کند. این خیلی دردناک است چرا که باید یک فوتبال پاک را به مردم ارائه دهیم اما این اتفاقات باعث جریحه‌دار شدن فوتبال می‌شود.

ّخش بعدی صحبت های مرزبان در مورد تغییر دیرهنگام داور مسابقه بود و او در این زمینه گفت: تعجب آورتر از همه چیز این است که شب قبل از بازی داور را تغییر می‌دهند و تصمیمات داوری که در نیمه دوم گرفته شد واقعا تصمیمات خوبی نبودند، چون من از داور انتظار دارم مسائلی مانند وقت کشی را مدیریت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج