جاباما
۱۰۷۹۰۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کی گفته بودیم زاهدی‌فر داور دربی شده؟

رئیس کمیته داوران خطاب به افشین پیروانی و پرویز مظلومی گفت: ما به عنوان افراد متولی در انتخاب داوران مسابقات هرگز به صورت رسمی حرفی از انتخاب زاهدی‌فر تحت عنوان داور دربی نزده بودیم که حالا بخواهیم آن را عوض کنیم.

خبرورزشی: از اواسط هفته گذشته بحث بر سر آن بود که محمدحسین زاهدی‌فر وظیفه قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت ولی ناگهان همه چیز عوض شد و صبح یکشنبه فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کرد رضا کرمانشاهی سوت آغاز این مسابقه را به صدا درخواهد آورد! این اتفاق در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت ولی مدیران ارشد و مسئولان رسمی فدراسیون نظر دیگری دارند و معتقدند چیزی تحت عنوان تغییر داور دربی وجود نداشته است.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران که یکی از ناظران دربی پایتخت محسوب می‌شود، در جریان برگزاری جلسه هماهنگی این مسابقه با اشاره به شایعات و حواشی ایجاد شده، خطاب به افشین پیروانی و پرویز مظلومی گفت: محمد حسین زاهدی‌فر داور شایسته‌ای است ولی انتخاب او به‌عنوان قاضی بازی شما صرفاً یک گمانه‌زنی رسانه‌ای بود.

اصلاً چیزی تحت عنوان تغییر داور وجود نداشت چون ما به عنوان افراد متولی در انتخاب داوران مسابقات هرگز به صورت رسمی حرفی از انتخاب ایشان تحت عنوان داور دربی نزده بودیم که حالا بخواهیم آن را عوض کنیم. رضا کرمانشاهی حکم قضاوت این مسابقه را دریافت کرد و همه چیز هم به صورت رسمی از طرف فدراسیون اعلام شد. غیر از این هم اتفاقی رخ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج