جاباما
۱۰۷۹۰۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: وضعیت جدول لیگ کاذب است

ژوزه مورینیو پس از پیروزی تاتنهام در دور سوم جام حذفی انگلیس به ستاره انگلیسی تیمش برای بازگشت به ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر امید داد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو پس از پیروزی تاتنهام در دور سوم جام حذفی انگلیس به ستاره انگلیسی تیمش برای بازگشت به ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر امید داد.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از پیروزی ۵ بر صفر یکشنبه تیمش مقابل تیم دسته هشتمی مارین از عملکرد بازیکنانش به خصوص دله آلی، وینیسیوس و آلفی دیواین ابراز رضایت کرد.

دله آلی روی هر سه گلی که توسط کارلو وینیسیوس به ثمر رسید نقش داشت و دیواین ۱۶ ساله هم در اولین بازی‌اش برای تاتنهام که به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، گل زد.

مورینیو گفت: من از عملکرد و ذهنیت او در این بازی راضی‌ام. البته ما نمی‌‌خواستیم خیلی ریسک کنیم. وضعیت زمین بازی خطرناک بود و انگیزه حریف هم می‌توانست بازیکنان خلاق ما را به خطر بیندازد. با این حال من از عملکرد، رویکرد حرفه‌ای و پویایی آلی راضی‌‌ام. او امروز به میدان رفت، اما نه برای اینکه کیفیت بازی‌اش را بسنجم، بلکه برای دیدن حرفه‌ای‌گری و رویکردش که من از آنها راضی بودم. اگر او چهارشنبه (در لیگ برتر) برای ما بازی کند من تعجب نخواهم کرد.

مورینیو ادامه داد: وینیسیوس هم کارش خوب بود به خصوص که او مهاجمی است که فرصت زیادی برای بازی کردن ندارد. البته او هر بار که فرصت بازی داشته مانند لیگ اروپا با تمام توانش کار کرده است و من از او راضی‌ام. برای این پسر (دیواین) هم راضی‌ام. در این فصل ما توانستیم به تعدادی از بازیکنان جوان‌مان فرصت بازی بدهیم. پیش از این دین اسکارلت جوان‌ترین بازیکن‌‌مان در لیگ اروپا شد و حالا آلفی جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم. اینکه او در اولین بازی‌اش گل زد برای همه اعضای آکادمی باشگاه حس خوشایندی داشت.

آقای خاص در پایان تأکید کرد: در جام اتحادیه ما به هدف‌مان که حضور در فینال بود رسیده‌ایم و در جام حذفی هم اولین گام را برداشتیم. در لیگ برتر وضعیت جدول کمی کاذب است. ما نتایجی بسیار خوب و نتایجی بد داشتیم، اما در مجموع عملکردمان اصلاً بد نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج