۱۰۷۹۰۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عبداللهی: شیخ دیاباته اصلاً مال دربی است

نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است محمود فکری تجربیات بسیار ارزشمندی از دربی دارد و قطعاً می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

خبرورزشی: نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است محمود فکری تجربیات بسیار ارزشمندی از دربی دارد و قطعاً می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

او در استقلال سمت‌های فراوانی داشته است. از بازیگری و سرمربیگری گرفته تا سرپرستی و مدیریت فنی. چهره‌ای محجوب و خوش‌اخلاق که اعتقاد دارد شرایط آبی‌ها برای این دربی بسیار خوب است و شانس بالایی برای پیروزی دارند. عبداللهی امید فراوانی به خط آتش استقلال در جدال با پرسپولیس بسته است و این مسئله به وضوح در حرف‌های او احساس می‌شود.

عبداللهی: شیخ دیاباته اصلاً مال دربی است

شرایط مطلوب

خوشبختانه شرایط استقلال در حال حاضر مطلوب است. صدرنشین جدول هستیم و بازیکنان آسیب دیده نیز بهبود پیدا کرده‌اند. همه چیز برای پیروزی مهیاست و امیدوارم چنین اتفاقی برای محمود فکری و شاگردان او رخ بدهد.

دیاباته و دربی

تشکیل دوباره زوج قایدی و دیاباته به نظر کادر فنی بستگی دارد و مربیان در این رابطه تصمیم می‌گیرند. مهدی قایدی که وضعیت خوبی دارد و شیخ هم با سپری کردن دوران مصدومیت، دوباره شرایط حضور در میدان را پیدا کرده است. دیاباته یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای تلقی می‌شود که به قول معروف اصلاً این بازیکن مال دربی است. البته در نهایت کادر فنی باید تصمیم بگیرند که چه ترکیبی برای خط آتش استقلال بگذارند ولی خوشبختانه وضعیت خط حمله ما الان خیلی خوب است.

نادری در میدان

محمد نادری برای جناح چپ بازیکن بسیار خوبی محسوب می‌شود و محمود فکری علاوه بر او، میلیچ را هم در اختیار دارد. به این نفرات می‌توانیم محمد دانشگر را نیز اضافه کنیم. دست مربیان برای سمت چپ باز است و از این بابت دغدغه‌ای ندارند.

مهره‌های کلیدی

علاوه بر مردان خط حمله که در موردش صحبت کردم، بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند در دربی برای استقلال حکم مهره‌های کلیدی ارزشمندی را داشته باشند. مثلاً فرشید اسماعیلی یکی از همین نفرات است، محمد رشید مظاهری هم همین‌طور. رشید در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم این روند را همین‌طور بدون آنکه اسیر حاشیه شود، ادامه دهد.

ماجراهای دربی جنجالی

در دی‌ماه سال ۷۳ وقتی با دو گل از پرسپولیس عقب افتادیم، باید یک کاری می‌کردیم و به همین خاطر من به عنوان سرمربی دست به ریسک بزرگی زده و جواد زرینچه را از عمق خط دفاعی به جناح راست آوردم تا از نفوذهای او استفاده کنم. خوشبختانه ریسک تاکتیکی جواب داد و ما بازی را مساوی کردیم. در آن مسابقه ما سوار کار شده بودیم و پس از به تساوی کشیدن مسابقه وضعیت بهتری داشتیم ولی کتک‌کاری شد و بازی نیمه‌تمام ماند. البته دی‌ماه سال ۷۹ نیز داخل زمین دعوا شد ولی کار را سریع جمع‌وجور کردیم تا کتک‌کاری به میان تماشاگران روی سکوها کشیده نشود.

فکری، شایسته پیروزی

به اینکه برخی افراد در مورد محمود فکری چه حرف‌هایی می‌زنند اصلاً کاری ندارم. محمود شاگرد خودم بوده و تا کاپیتانی هم در استقلال پیشرفت کرد. این مربی حالا تجربیات بسیار ارزشمندی از دربی دارد و قطعاً می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. در واقع منظورم این است که توانایی بردن پرسپولیس را دارد. به نظرم فکری برای هدایت استقلال چهره‌ای کاملاً شایسته محسوب می‌شود.

دلتنگی برای منصور و ناصر

زمان دربی‌ها که فرا می‌رسد، ناخودآگاه دلم بیشتر برای منصور پورحیدری و ناصر حجازی تنگ می‌شود. در کنار این دو نفر، دلتنگ غلامحسین مظلومی هم می‌شوم. روح‌شان شاد باشد، سالیان متمادی این بازی را کنار آنها بودم ولی حالا این عزیزان مسافر آسمان شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج